Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. Se continúa navegando está a dar o seu consentimento para a aceptación das mencionadas cookies e a aceptación da nosa política de cookies. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal.


Valore esta páxina
Valore este contido

Información sobre atención presencial e telemática

Resultados de la búsqueda

A páxina á que intenta acceder non está dispoñible no idioma seleccionado. Desculpe as molestias.
Idiomas dispoñibles: Castellano

A páxina á que intenta acceder non está dispoñible no idioma seleccionado. Desculpe as molestias.
Idiomas dispoñibles: Castellano

2. Se non teño certificado dixital nin usuario clave, podería un familiar que si ten solicitar ou realizar algún trámite no Instituto Nacional da Seguridade Social ou no Instituto Social da Mariña, no meu nome?

Pode utilizar os nosos servizos electrónicos mediante a representación dun familiar ou achegado ou dun profesional que si dispoña de certificado dixital ou usuario Cl@ve. Para iso, xunto á solicitude, debe incluír o modelo normalizado de representación asinado que atopará na documentación adxunta do correspondente servizo electrónico.

3. Como podo obter información sobre o meu Número de Seguridade Social (NUSS), ou no caso de non dispoñer del, para acceder aos servizos electrónicos que o requiren?

Se necesita coñecer o seu Número de Seguridade Social (NUSS) acceda ao servizo "Duplicado de documento de afiliación". Este servizo infórmalle, se é o caso, se non dispón del.
Os servizos electrónicos da Seguridade Social que permiten o acceso con autenticación vía SMS, fundamentalmente para a obtención de informes, requirían ata agora a introdución da información relativa ao Número de Seguridade Social. Co fin de facilitar ao usuario o uso dos servizos electrónicos eliminouse o requisito de informar este dato, manténdose a verificación da identidade con información sinxela, DNI ou NIE e data de nacemento, ademais da introdución dun código enviado ao móbil que facilitase á Seguridade Social.

Complementary Content
${loading}