Avís Cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Centres mèdics col·laboradors amb l’assegurança escolar

Resultados de la búsqueda

La pàgina a la que intenta accedir no està disponible en l'idioma seleccionat. Disculpeu les molèsties.
Idiomes disponibles: Castellano

La pàgina a la que intenta accedir no està disponible en l'idioma seleccionat. Disculpeu les molèsties.
Idiomes disponibles: Castellano

Relació de Centres Col·laboradors, concertats o autoritzats, amb l’Assegurança Escolar

La relació de Centres Col·laboradors, concertats o autoritzats, amb l’Assegurança Escolar, apareixen adjunts al document següent:

En la siguiente tabla podrá descargarse los siguientes Documentos.
Documentos Descàrrega Fecha
Relación de centros colaboradores Descargar documento Relación de centros colaboradores. El document s'obrirà en una finestra nova. Descargar documento Relación de centros colaboradores. El document s'obrirà en una finestra nova. (PDF,267 KB) 05/10/2023

Requisits per a la col·laboració

Els centres sanitaris col·laboradors hauran de presentar la documentació següent:

  • L’escriptura de constitució o modificació, si escau, inscrita en el Registre Mercantil, quan este requisit siga exigible conforme a la legislació mercantil que li siga aplicable. Si no ho és, s’ha d’acompanyar de l’escriptura o del document de constitució, els estatuts o l’acte fundacional, en el qual consten les normes per les quals se’n regula l’activitat, inscrit, si escau, en el corresponent Registre oficial.
  • Document Nacional d’Identitat (DNI), o document que el substituïsca, dels empresaris, persones físiques i, si escau, del seu representant legal.
  • En el supòsit que el centre sanitari actue per mitjà d’apoderat, poder bastant a l’efecte i fotocòpia degudament legalitzada del seu DNI o del document que el substituïsca. El poder ha de figurar inscrit al Registre Mercantil, excepte si es tracta d’un poder per a acte concret.
  • Document acreditatiu del Codi d’Identificació Fiscal (CIF), el DNI o document que el substituïsca de les persones facultades per licitar i/o formalitzar contractes amb les Administracions Públiques, així com el document d’empoderament o d’atorgament de facultats per a estes actes.
  • Memòria descriptiva del centre on es detalle la funció i el grau de cobertura assistencial que ofereix i equipament material de què disposa.
  • Aportació, mitjançant suport informàtic, de les bases de dades amb els mitjans privats propis o concertats que s’ofereixen per a la col·laboració.
  • Relació nominal, en vigor, del personal que presta la seua activitat al centre.
  • Còpia del títol oficial de cadascun dels professionals sanitaris que faça referència a la seua especialitat.
  • Autorització administrativa, en vigor, d’obertura i funcionament del centre, expedida per la Conselleria de Sanitat de la Comunitat Autònoma corresponent o autorització o habilitació per prestar assistència sanitària a Espanya.
  • Certificat, en vigor, d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social, expedit per l’òrgan competent.
  • Acreditació de la solvència econòmica o professional.
  • Certificat d’estar donat d’alta al cens d’Impost d’Activitats Econòmiques o, en el seu defecte, l’últim rebut de pagament d’este impost.

Si qui sol·licita la col·laboració és un professional sanitari inclòs en el RETA, ha d’aportar:

  • El document on conste la relació contractual que el vincula amb el centre on presta els serveis. Si l’esmentat professional estiguera inclòs en una mutualitat de previsió social alternativa al RETA, ha d’aportar, a més, un certificat que hi acredite l’alta.
  • Sol·licitud en la qual conste el nom, els cognoms, l’IPF i l’especialitat que s’exercirà.
  • Còpia del títol oficial de l’especialitat.
  • Certificat, en vigor, d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social, expedit per l’òrgan competent.
  • Acreditació de la solvència econòmica o professional.
  • Certificat d’estar donat d’alta al cens d’Impost d’Activitats Econòmiques o, en el seu defecte, l’últim rebut de pagament d’este impost.
  • Aportació, mitjançant suport informàtic, de les bases de dades amb els mitjans privats propis o concertats que s’ofereixen per a la col·laboració.

A més de la documentació anterior, tant els centres com els professionals sanitaris han d’aportar les declaracions responsables següents:

  • Declaració responsable sobre la confidencialitat de dades mèdiques.
  • Declaració responsable sobre els mitjans per a l’assistència.

Per mantindre l’autorització concedida al centre o professional col·laborador serà condició indispensable actualitzar la documentació exigida sempre que siga necessari i, en tot cas, anualment. 

Declaracions responsables Centres col·laboradors

Per sol·licitar la col·laboració amb l’INSS el Centre ha d’aportar, a més de la documentació requerida, els models de declaració responsables següents, degudament emplenats.

En la siguiente tabla podrá descargarse los siguientes Documentos.
Documentos Descàrrega Fecha
Declaración responsable sobre confidencialidad de datos médicos Descargar documento Declaración responsable sobre confidencialidad de datos médicos. El document s'obrirà en una finestra nova. Descargar documento Declaración responsable sobre confidencialidad de datos médicos. El document s'obrirà en una finestra nova. (PDF,232 KB) 21/04/2022
Declaración responsable sobre medios para la asistencia Descargar documento Declaración responsable sobre medios para la asistencia. El document s'obrirà en una finestra nova. Descargar documento Declaración responsable sobre medios para la asistencia. El document s'obrirà en una finestra nova. (PDF,219 KB) 21/04/2022
Complementary Content
${loading}