Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Ayuda económica familiar complementaria

Garante uns ingresos mínimos mensuais á unidade familiar afectada, que se encontre nunha situación de necesidade e a conseguinte carencia da posibilidade de xerar recursos económicos.

A axuda ten carácter complementario e é compatible con todo tipo de ingresos, sempre que non superen os niveis establecidos legalmente.

Requisitos

A contía dos ingresos mensuais da Unidade Familiar debe ser inferior aos mínimos establecidos segundo o baremo na Orde ISM/741/2022, do 22 de xullo, pola que se actualizan as contías da axuda económica familiar complementaria e da axuda domiciliaria en favor dos afectados pola Síndrome Tóxica, pola que se determina a contía da axuda económica familiar complementaria considerando o número de membros da familia e o número de afectados desta, aplicado sobre o IPREM.

Inicio

O nacemento do dereito producirase o día primeiro do mes seguinte ao de presentación da solicitude.

Variación

Producirase unha variación cando exista unha modificación nos datos económicos ou familiares.

Extinción

Por desaparición das circunstancias que a motivaron.

Documentación

Deberanse presentar os seguintes documentos:

- O modelo de solicitude correspondente.

- A documentación necesaria para acreditar a identidade e as circunstancias determinantes do dereito.

Tramitación

O procedemento para o recoñecemento do dereito iniciarase a instancia do interesado, mediante solicitude, remitida a través de:

- A plataforma de servizos sen Certificado da nosa Sede Electrónica:

- Carta postal ou presencialmente na Dirección Provincial correspondente.

Lugar de tramitación

A tramitación lévase a cabo nas Direccións Provinciais do INSS de Ávila, Burgos, Cantabria, Guadalaxara, León, Palencia, Salamanca, Segovia, Soria, Valladolid, Zamora e Madrid. Para o resto das provincias a tramitación levarase na Dirección Xeral de Madrid.

Resolución

A competencia para resolver será do Subdirector Xeral de Xestión de Incapacidade Temporal, Prestacións Económicas da Seguridade Social na súa Modalidade Non Contributiva, e Outras Prestacións a Curto Prazo, e dos responsables das Oficinas Provinciais.

Reclamación

Interpoñerase ante o Subdirector Xeral de Xestión de Incapacidade Temporal, Prestacións Económicas da Seguridade Social na súa Modalidade Non Contributiva e Outras Prestacións a Curto Prazo, e responsables das Oficinas Provinciais.

Máis información

Para obter máis información poden poñerse en contacto co número 91 568 88 86.

Complementary Content
${loading}