Avís Cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Ayuda domiciliaria

Resultados de la búsqueda

La pàgina a la que intenta accedir no està disponible en l'idioma seleccionat. Disculpeu les molèsties.
Idiomes disponibles: Castellano

La pàgina a la que intenta accedir no està disponible en l'idioma seleccionat. Disculpeu les molèsties.
Idiomes disponibles: Castellano

Reintegrament de les despeses originades per ajuda domiciliària en tasques domèstiques per als afectats per síndrome tòxic que realitzaven aquestes tasques

La quantia s’estableix d’acord amb les necessitats de cada família i sense limitació horària, en una quantia mensual que no podrà superar el doble de l’import de l’indicador públic de renda d’efectes múltiples mensual vigent en cada moment inclosa, en la part que corresponga a la persona titular de la llar familiar, la quota de la cotització al Sistema Especial per a Empleats de la Llar del Règim General de la Seguretat Social.

El reconeixement del dret es produeix el primer dia del mes següent al de la presentació de la sol·licitud.

Es produirà una variació quan hi haja una modificació en les circumstàncies sociosanitàries.

Per desaparició de les circumstàncies que la van motivar.

El procediment per al reconeixement del dret s’iniciarà a instàncies de l’interessat, mitjançant una sol·licitud, enviada a través de:

- La plataforma de serveis Sense Certificat de la nostra Seu Electrònica:

- Carta postal o presencialment a la Direcció Provincial corresponent.

La tramitació es duu a terme a les Direccions Provincials de l’INSS d’Àvila, Burgos, Cantàbria, Guadalajara, Lleó, Palència, Salamanca, Segòvia, Sòria, Valladolid, Zamora i Madrid. Per a la resta de les províncies, la tramitació es portarà a la Direcció General de Madrid.

La competència per resoldre serà del Subdirector General de Gestió d’Incapacitat Temporal, Prestacions Econòmiques de la Seguretat Social en la seua Modalitat No Contributiva, i Altres Prestacions a Curt Termini, i dels responsables de les Oficines Provincials.

S’interposarà davant del Subdirector General de Gestió d’Incapacitat Temporal, Prestacions Econòmiques de la Seguretat Social en la seua Modalitat No Contributiva i Altres Prestacions a Curt Termini, i responsables de les Oficines Provincials.

Per obtindre més informació us podeu posar en contacte amb el número 91 568 88 86.

Complementary Content
${loading}