Servici d'atenció telefònica
La Seguretat Social posa a la vostra disposició les seues línies telefòniques a través de les quals podreu rebre informació i fer diferents tràmits sense necessitat de desplaçar-vos i amb el compromís de no deixar-vos sense resposta, facilitar la informació i les dades sol·licitades en terminis mínims i mantindre la confidencialitat.
Per a mantindre la confidencialitat de les seues dades tots els informes o documents relatius a les mateixes s'enviaran únicament al seu nom i al domicili que conste en els nostres fitxers.
Per a facilitar la comunicació, quant toque per telèfon tinga a mà la documentació necessària per a la consulta: DNI (Document Nacional d’Identitat), NAF (Número d’afiliació), CCC (Codi de Compte de Cotització) etc.
- És un telèfon comú a tot el territori nacional, en el qual s'oferix atenció directa i personalitzada, de dilluns a divendres (no festius), en horari ininterromput de 9 a 20 hores.
-
Este servici especialitzat d'atenció i informació proporciona:
-
Informació sobre requisits, sol·licituds, documentació, procediment i tràmits necessaris per a accedir o mantindre les prestacions del sistema de la Seguretat Social, així com a la normativa d'aplicació en els diferents supòsits.
-
Orientació i ajuda en la utilització dels servicis electrònics disponibles a la Seu Electrònica i la pàgina web de la Seguretat Social.
-
Informació específica i particularitzada sobre el tràmit d’expedients i sobre les prestacions reconegudes: resolució recaiguda, primers pagaments, revalorament, complements per mínims, incompatibilitats i concurrència de pensions, variacions i modificacions i imports.
- A través d'este servici, es pot sol·licitar la Targeta Sanitària Europea que s'enviarà, per correu postal, al domicili que conste en els fitxers de la Seguretat Social.
-
A més, es facilita informació sobre qualsevol tema de Seguretat Social relacionat amb la gestió encomanada a l'INSS.
- Per motius de qualitat i seguretat, la telefonada podrà ser gravada. La Unitat davant de la qual poden exercitar-se els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició és la Secretaria General de l'Institut Nacional de la Seguretat Social, Padre Damián, 4-6, 28036 Madrid.
-