Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Servizo de atención telefónica

Resultados de la búsqueda

A páxina á que intenta acceder non está dispoñible no idioma seleccionado. Desculpe as molestias.
Idiomas dispoñibles: Castellano

A páxina á que intenta acceder non está dispoñible no idioma seleccionado. Desculpe as molestias.
Idiomas dispoñibles: Castellano

A Seguridade Social pon á súa disposición as súas liñas telefónicas a través das cales poderá recibir información e realizar diferentes trámites sen necesidade de desprazamentos e co compromiso de non deixarlle sen resposta, facilitar a información e datos solicitados en prazos mínimos e manter a confidencialidade.

Para manter a confidencialidade dos seus datos todos os informes ou documentos relativos a eles, enviaranse unicamente ao seu nome e ao domicilio que conste nos nosos ficheiros.

Para facilitar a comunicación ao realizar a chamada, teña á man a documentación necesaria para a súa consulta: DNI (Documento Nacional de Identidade), NAF (Número de afiliación), CCC (Código de Conta de Cotización) etc.

  • É un teléfono común a todo o territorio nacional, no que se ofrece atención directa e personalizada, de luns a venres (non festivos), en horario ininterrompido de 9 a 20 horas.
  • Este servizo especializado de atención e información proporciona:

    • Información sobre requisitos, solicitudes, documentación, procedemento e trámites necesarios para acceder ou manter as prestacións do sistema da Seguridade Social, así como á normativa de aplicación nos diferentes supostos.

    • Orientación e axuda na utilización dos servizos electrónicos dispoñibles na Sede Electrónica e páxina web da Seguridade Social.

    • Información específica e particularizada sobre o trámite de expedientes e sobre as prestacións recoñecidas: resolución recaída, primeiros pagamentos, revalorización, complementos por mínimos, incompatibilidades e concorrencia de pensións, variacións e modificacións e importes.

    • A través deste servizo pódese solicitar a Tarxeta Sanitaria Europea que se enviará, por correo postal, ao domicilio que conste nos ficheiros da Seguridade Social.
    • Ademais, facilítase a información sobre calquera tema de Seguridade Social relacionado coa xestión encomendada ao INSS.

    • Por motivos de calidade e seguridade, a chamada poderá ser gravada. A Unidade ante a que se poden exercer os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición é a Secretaría Xeral do Instituto Nacional da Seguridade Social, Padre Damián, 4-6, 28036 Madrid.

Este teléfono estará dispoñible de Luns a Xoves entre as 09:00 h. e as 18:00 h. Os Venres entre as 09:00 h. e as 14:30 h. Agás festivos.

Proporcionarase información sobre os seguintes temas:

Opción 1 Autorizado RED
1,1 Consulta empresa Consultas relacionadas con inscrición, liquidación e actualizacións de empresa.
1,2 Autónomos/Empregados de fogar. Consultas relacionadas con autónomos e empregados de fogar.
1,3 Xestión autorizado RED Para calquera outro tipo de información, consulta ou incidencia na xestión do Sistema RED.
1,4 Instalación Software Para consultas ou incidencias derivadas da instalación do Software.
1,5 Sede electrónica, Notificacións e Apoderamentos Para solicitar información relacionada co Autorizado Red e os servizos na Sede Electrónica.
1,6 Partes IT INSS Para incidencias con partes médicos de IT no Sistema RED ou Sistema de Liquidación Directa que corresponde ao INSS.
Opción 2 Tramitación, IVL e outros informes
2,1 NUSS/ Cambio de datos Asignación de NUSS, comunicación e cambio de datos de contacto e cambio de datos persoais.
2,2 IVL Solicitar un informe de Vida Laboral.
2,3 Outros informes Solicitar informes da TGSS.
Opción 3 Autónomos, convenios especiais, artistas, fogar e agrarios
3,1 Autónomos Información xeral de autónomos.
3,2 Convenios Especiais Información xeral de Convenios Especiais
3,3 Artistas Información xeral de Artistas.
3,4 Fogar Información xeral de Fogar.
3,5 Agrarios
Información xeral de Agrarios
Opción 4 Pagamentos, débedas, embargos e aprazamentos
4,1 Pagamentos e débedas Consultas relacionadas con pagamentos e débedas
4,2 Pagamentos e aprazamentos
Consultas relacionadas con pagamentos e aprazamentos.
Opción 5 Outras consultas Información xeral sobre outros colectivos e materias non incluídos nas opcións anteriores.
En la siguiente tabla podrá descargarse los siguientes Documentos.
Documentos Descarga Fecha
Configuración de Equipos Telefónicos Descargar documento Configuración de Equipos Telefónicos. O documento abrirase nunha ventá nova. Descargar documento Configuración de Equipos Telefónicos. O documento abrirase nunha ventá nova. (PDF,17 KB) 10/10/2016

Liña 900 20 22 22 *** de información sobre a prestación do Ingreso Mínimo Vital (IMV) (INSS)

É un teléfono sen custo para o usuario, común a todo o territorio nacional, no que se ofrece información xeral e personalizada sobre cuestións específicas da prestación do Ingreso Mínimo Vital (IMV), de luns a venres (non festivos), en horario de 09:00 a 14:30 horas.

Este servizo específico de atención e información do IMV proporciona:

  • Información sobre requisitos, solicitudes, documentación, procedemento e trámites necesarios para acceder ou manter esta prestación, así como a normativa de aplicación nos diferentes supostos.
  • Orientación e axuda na utilización dos servizos electrónicos, relacionados co IMV, dispoñibles na Sede Electrónica e páxina web da Seguridade Social.
  • Información específica e particularizada sobre trámite de expedientes e sobre as prestacións de IMV recoñecidas: desde o momento da resolución, incluíndo todas as variacións e modificacións que poidan darse durante o período no que a prestación siga vixente e os trámites e comunicacións asociadas ao seu mantemento.
  • Por motivos de calidade e seguridade, a chamada poderá ser gravada. A Unidade ante a que se poden exercer os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición é a Secretaría Xeral do Instituto Nacional da Seguridade Social, Padre Damián, 4-6, 28036 Madrid.
Complementary Content
${loading}