Avís Cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds s’han de presentar a través del Portal de Prestacions de la Seguretat Social, o mitjançant el model oficial de formulari, el qual inclou instruccions clares i senzilles per al seu correcte ompliment. Si sorgix algun dubte, el personal funcionari dels Centres d’atenció i informació (CAISS) prestarà l’assessorament i l’ajuda necessària en tot el procés. Per rebre esta assistència, sol·licite una cita ací o telefonant al 901 10 65 70 i el 915 41 25 30.

Les sol·licituds de prestacions, la gestió de les quals està atribuïda a l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS), seran tramitades i resoltes:

  • Amb caràcter general, a la Direcció Provincial de l’INSS on es presente la sol·licitud.
  • Si es tracta de prestacions per incapacitats laborals, a la Direcció provincial de l’INSS del domicili de l’interessat.
  • Si el sol·licitant residix a l’estranger, a la Direcció provincial de l’INSS de la província on s’acrediten o al·leguen les últimes cotitzacions a Espanya.

No obstant això, es poden presentar a través del Portal de Prestacions de la Seguretat Social o a qualsevol registre oficial.

Complementary Content
${loading}