Procedemento de Prestación por lesións permanentes non invalidantes
A continuación preséntase o procedemento xeral
Que é a prestación por lesións permanentes non incapacitantes da Seguridade Social?
É unha indemnización a tanto alzado que se recoñece ao traballador polas lesións, mutilacións e deformidades de carácter definitivo, causadas por accidente de traballo e enfermidade profesional que, sen chegar a constituír incapacidade permanente, supoñen unha diminución ou alteración da integridade física do traballador sempre que estean recollidas no baremo establecido para o efecto.
Cando se inicia e que trámites se deben realizar?
- De oficio:
- Por iniciativa da entidade xestora.
- A petición da Inspección de Traballo.
- Por petición do Servizo Público de Saúde.
- A solicitude das entidades colaboradoras.
- A petición do interesado:
- Cubrir o modelo de solicitude da pensión de incapacidade permanente e lesións non incapacitantes.
- A documentación persoal e específica que se indica no modelo de solicitude.
Pode realizar este trámite a través da Sede Electrónica da Seguridade Social (https://sede.seg-social.gob.es) por correo ordinario ou nun centro de Atención e Información da Seguridade Social, solicitando cita previa nos teléfonos 901 10 65 70/ 91 541 25 30 ou na páxina web www.seg-social.es ou nas direccións provinciais ou locais do Instituto Social da Mariña (ISM).
O equipo de valoración de incapacidades (EVI) formulará o ditame-proposta sobre diminución ou alteración da integridade física do traballador polas lesións.
Os directores provinciais do INSS ou do ISM, no seu caso, ditarán resolución expresa indicando as lesións e a contía da indemnización.
Cando se extingue o dereito á prestación?
Prodúcese a caducidade anual a contar desde o día seguinte á notificación ao interesado da concesión. Cando a resolución administrativa fose recorrida en vía xudicial, o cómputo realizarase a partir da resolución xudicial.