Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. Se continúa navegando está a dar o seu consentimento para a aceptación das mencionadas cookies e a aceptación da nosa política de cookies. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal.


Procedemento de Obtención do Número de Seguridade Social

A continuación preséntase o procedemento xeral.

Quen pode solicitalo?

Poderá solicitar o Número da Seguridade Social todo cidadán ou traballador por conta allea ou por conta propia que non dispuxese do mesmo.

O empresario, deberá solicitar o Número de Seguridade Social da persoa que vai contratar se este non o tivese.

Que trámites se teñen que realizar?

Xunto co Modelo TA1, en ambos casos asinado polo interesado, ha de acompañarse:

- Documento Nacional de Identidade.
- Tarxeta de Estranxeiro ou Pasaporte.

Onde se tramita?

A solicitude e documentación solicitada deberá presentarse na Tesourería Xeral da Seguridade Social ou Administración do domicilio do cidadán ou empresa segundo o caso.

O prazo máximo para ditar e notificar a resolución sobre a solicitude será de 45 días. Transcorridos estes, a solicitude entenderase como estimada.

O número de Seguridade Social será asignado polas Direccións Provinciais da Tesourería Xeral da Seguridade Social ou Administracións cando incumpran a súa obriga traballador e empresario.

NOTA: O Número de Seguridade Social convertirase en número de Afiliación no momento que o cidadán comeza unha relación laboral.

Complementary Content
${loading}