ACGISS. Tipus de certificació i polítiques de certificació
Fins al moment, l'ACGISS emet quatre tipus de certificats:
- Certificats d'Empleat Públic, que s'emeten a empleats públics (personal funcionari, laboral i eventual) de la Seguretat Social i tenen, per identificar-se, signatura electrònica i reconeguda i xifrats de dades, per a l'acompliment de les funcions pròpies del lloc que ocupen o per relacionar-se amb altres Administracions Públiques quan ho admeten.
- Certificats de Personal Extern, que s'emeten a treballadors externs que presten servici en les oficines de la Seguretat Social. Comparten funcionalitat i propòsit amb els certificats d'Empleat Públic.
- Certificats de segell. Emesos a organismes de la Seguretat Social amb finalitat de signatura de documents administratius en l'àmbit de les seues funcions.
- Certificats de seu. Emès a la Seguretat Social amb l'intenció de la seua autentificació i xifrat dels canals de comunicació amb la Seu Electrònica de la Seguretat Social futura.
Documentos | Descàrrega | Fecha |
---|---|---|
Declaració de Pràctiques de Verificació de la Gerència d'Informació de la Seguretat Social |
|
22/03/2010 |
Certificats d'Empleat Públic i de Personal Extern. Polítiques de certificació |
|
22/03/2010 |
Certificats de segell electrònic. Polítiques de certificació. Gener 2011 |
|
13/04/2011 |
Certificats de seu electrònica. Polítiques de certificació |
|
22/03/2010 |