ACGISS. Tipus de certificat i polítiques de certificació
Actualment, la ACGISS emet quatre tipus de certificats:
- Certificata d'empleat públic, que s'emeten a empleats públics (personal funcionari, laboral i eventual) de la Seguretat Social i tenen com a finalitat la identificació, signatura electrònica reconeguda i xifratge de dades, per a l'exercici de les funcions pròpies del lloc que ocupen o per relacionar-se amb d'altres administracions públiques quan aquestes així ho admetin.
- Certificats de personal extern, que s'emeten a treballadors externs que presten llurs serveis a les oficines de la Seguretat Social. Comparteixen funcionalitat i finalitat amb els certificats d'empleat públic.
- Certificats de segell. Emesos a organismes de la Seguretat Social per a la signatura de documents administratius en l'àmbit de llurs respectives funcions.
- Certificats de seu. Emès a la Seguretat Social per a l'autenticació i xifratge dels canals de comunicació amb la futura seu electrònica de la Seguritat Social.
Documentos | Descàrrega | Fecha |
---|---|---|
Declaració de pràctiques de certificació de la Gerència d'Informàtica de la Seguretat Social |
|
22/03/2010 |
Certificats d'empleat públic i de personal extern. Polítiques de certificació |
|
22/03/2010 |
Certificats de segell electrònic. Polítiques de certificació. Gener de 2011 |
|
13/04/2011 |
Certificats de seu electrònica. Polítiques de certificació |
|
22/03/2010 |