Cookiei buruzko oharra

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure cookie-politika.

Contenido principal

Sarrera

Gizarte Segurantzako Administrazioak funtsezkotzat jotzen du hiritarrari eskaintzen zaion tratua. Garrantzi hori dela eta, hura hobetzeko helburuarekin, estrategia orokor bat garatzeko beharra planteatu da, bertan bertako arretaren bidean, hiritarra bulegoetara joaten denean, ahalik eta hautemate positiboena jaso dezan lortzeko. Horretarako sustatu behar dira euren irudi ona areagotzen eta bertan bertako arretako kalitate printzipioa ezartzeko arreta publikoko zentroetako elementu guztiak.

Bestalde, Gizarte Segurantzak hiritarrari eskaintzen dion bertan bertako arreta oso desbedina da entitate bakoitzeko eskumen esparruaren arabera. Oso berezitasun zehatzak ditu:

  • artatutako lagun kopurua handia da;
  • interesatuei mesede berehala eragiten ez dien kudeaketa ekintzak burutzen dira (esaterako zorrak erreklamatu);
  • publikoa artatzen duten langileek erabiltzen duten informazioa oso konplexua da, pertsonen aniztasuna kontuan hartuta; eta azkenik,
  • Gizarte Segurantzaren eskumena identifikatzen den terminoen zabaltasuna eta zehaztugabetasunaren eraginez, horrek kudeatzen ez dituen izapideak ebaztera datozen pertsonak artatzen ditu.

Herri Administrazioa planteatu diren erronka berrietara, kalitate kontzeptuetara, zerbitzu hobekuntzara, modernizaziora eta hiritarrenganako gertutasunera egokitzeko gaur egungo testuinguruan hiritarrek garrantzi handi hartzen dute. Herri Administrazioak, eta horren barruan, Gizarte Segurantzak, hiritarrenganako arretarako bideak hobetzeko erronkari aurre egingo dio.

Horri dagokionez, bertan bertako arretan eskuratutako esperientziak egiaztatu du hauek direla hiritarren eskaera nagusiak:

  • berehalako arreta;
  • arintasuna arretaren unean;
  • arazoa epe laburrean ebaztea, eta
  • tratu pertsonalizatua.

Gizarte Segurantzako bertan bertako arreta tokiko edo eskualdeko esparruko bulegoen sare batean egituratzen da, Espainiako lurralde osoa barne hartuta. Sare hau, 2011ko urtarrilaren 1ean, jendearenganako arretarako 1000 zentro baino gehiagoz osatuta dago. Honela banatzen dira:

  • INSS Arreta eta Informazioko 438 zentro (CAISS); horietatik 111 hirikoak dira eta 327 eskualdekoak.
  • ISMko 104 Tokiko Zuzendaritza.
  • 255 TGSS Administrazio eta Diru-bilketa Exekutiboko 277 Unitate TGSS Administrazio batetik kanpo.

Sare zabal honekin gertutasun eta berehalakotasun printzipioa bete nahi da zerbitzuak artatzerakoan, (kalitate kudeaketari dagokionez) Gizarte Segurantzako erakunde bakoitzaren Zuzendaritza Probintzialek oinarri hartzen duten jendearenganako arretarako bikaintasun printzipio gisa.

Contenido complementario
${loading}