Acreditación de vivencia
Aplicación móbil VIVESS. Acredita a túa vivencia
VIVESS é unha nova aplicación móbil que permitirá aos pensionistas do Instituto Nacional da Seguridade Social (e do Instituto Social da Mariña) residentes no exterior, acreditar a súa vivencia a través de recoñecemento facial biométrico.
O funcionamento da APP é moi sinxelo, e en tres pasos poderase cumprir co trámite de acreditación da vivencia sen desprazamentos:
- Descarga da aplicación
A descarga é totalmente gratuíta e pode realizarse a través de Apple Store, se o seu teléfono móbil é Apple, ou de Google Play, se funciona con sistema operativo Android. - Rexistro
Este paso só será necesario a primeira vez que se use a aplicación.
Pódese acceder con:
• Cl@ve
• DNI/NIE
• N.º Expediente. Poderase consultar o número de expediente na carta de revalorización da pensión que se envía cada ano.
Requírese introducir o país de residencia e os datos persoais que solicita a aplicación.
Posteriormente, débese mostrar o documento de identidade seleccionado polo anverso e reverso e sorrir á cámara.
A aplicación permite utilizar documentos de identidade de diferentes países. - Acreditación vivencia
O último paso é a acreditación da vivencia. Despois de premer no botón “acreditar vivencia”, hai que volver sorrir á cámara.
A aplicación emitirá un xustificante indicando que a acreditación se realizou correctamente.
Aquí pode ver un vídeo explicativo do uso desta nova aplicación móbil, en español, inglés, francés, alemán, búlgaro, polaco, romanés e portugués. Vídeos explicativos.
Poderá descargar a aplicación VIVESS aquí:
Como novidade, os pensionistas poderán realizar ademais as seguintes xestións a través da aplicación, premendo no apartado "outras xestións" da páxina principal:
- Datos bancarios
Neste apartado, os pensionistas poden consultar os datos de pagamento da súa pensión e modificalos. Pódese modificar a modalidade de pagamento da pensión de cheque a transferencia bancaria. Tamén poderá indicar unha nova conta bancaria na que se desexa que se abone a pensión.
Tras o trámite, xérase un xustificante que se pode consultar en todo momento na aplicación.
Para poder realizar esta xestión, é necesario que o pensionista sexa o titular da conta e a conta indicada corresponda ao seu país de residencia ou a España. Se cambiou de país, poderá comunicar o cambio de domicilio así como, no seu caso, o cambio de conta bancaria no apartado “datos de domicilio”.
- Datos de Domicilio
Neste apartado pódense consultar os datos de domicilio e, no seu caso, modificalos. Cando se producise a modificación, xérase un aviso na app confirmado o cambio. No apartado “datos de domicilio” poderá tamén consultar esta información.
- Certificado de residencia fiscal
Neste apartado, pódese remitir o documento que acredita a residencia fiscal. Recibirá información sobre o estado dese trámite e a validez do documento achegado. A app VIVESS tamén proporciona información sobre a vixencia dos certificados achegados.
Preguntas Frecuentes
En Preguntas Frecuentes hai publicadas unha serie de cuestións sobre a aplicación móbiles VIVESS que poderán aclarar as dúbidas máis comúns sobre o seu funcionamento. Iranse actualizando para incluír aquelas que se vaian producindo.