En el servici per a l’atenció a l’Autoritzat RED, CASIA (Coordinació, Atenció i Suport Integral a l’Autoritzat RED) s’han implementat nous controls dirigits a garantir la qualitat de les Dades complementàries comunicades, de manera que s'evita l’obertura de casos amb informació insuficient o errònia que precisen la sol·licitud de nova informació, la qual cosa suposa un retard en la seua resolució.
Els controls establits es basen en l’obligatorietat d’emplenar determinades dades complementàries en funció del tipus de cas, matèria, categoria i subcategoria, les correspondències entre ells i les validacions de format. A més, en els casos de tipus Tràmit es mostrarà una única línia per a informar de dades complementàries, de manera que es possibilite l’arxiu automàtic de la documentació en l’expedient electrònic corresponent al CCC/NAF.
Per a consultar les Dades complementàries que s’han d’informar en cada cas, poden consultar el Manual para la utilización del servicio CASIA que s’ha publicat a la pàgina web de la Seguretat Social en la ruta següent: Informació Útil/Sistema RED/CASIA: Coordinació, Atenció i Suport Integral a l’Autoritzat RED/Manuals i Divulgació. No obstant això, es recomana aportar el major nombre de dades de què es dispose.