Auxilio por defunción
A continuación preséntase o procedemento xeral.
Que é o auxilio por defunción da Seguridade Social?
É unha axuda económica que se recoñece aos que afrontasen os gastos do enterro do causante falecido.
Que trámites se deben realizar?
- Cubrir o modelo de solicitude de Auxilio por Defunción.
- A documentación persoal e a específica que se indica no modelo de solicitude.
Onde se tramita?
Pode realizar este trámite a través da Sede Electrónica da Seguridade Social (https://sede.seg-social.gob.es) por correo ordinario ou nun centro de Atención e Información da Seguridade Social, solicitando cita previa nos teléfonos 901 10 65 70/ 91 541 25 30 ou na web www.seg-social.es
Os traballadores do mar deberán presentalo nas Direccións Provinciais do Instituto Social da Mariña (ISM).
O recoñecemento do dereito corresponde ao Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS), agás para os traballadores do mar que corresponde ao Instituto Social da Mariña (ISM); cando o falecemento derive de accidente de traballo, á Mutua Colaboradora coa Seguridade Social.
Cando se solicita o auxilio por defunción?
Dentro dos cinco anos posteriores á data de falecemento.