Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Accesos con Cl@ve a servizos da Sede Electrónica

A Sede Electrónica ofrece acceso aos servizos en liña a través de Cl@ve que é unha plataforma de verificación de identidades electrónicas para a identificación e autenticación dos cidadáns.  Entre as súas modalidades de acceso atópase:

Cl@ve Permanente

Está baseado na validación do acceso a través do usuario e contrasinal. Para poder establecer este contrasinal, é necesario dispoñer dun Código de Activación. Este código obtense logo de rexistrarse no sistema, ou ben de forma presencial en calquera oficina de rexistro de Cl@ve, ou ben de forma telemática con certificado dixital incluído na lista de certificados admitidos. Este sistema será ademais o que permitirá o acceso á sinatura na nube.
A través do servizo "Cl@ve: xestión de contrasinais" poderase crear, restablecer, ou modificar o contrasinal, así como darse de baixa para cancelar o usuario e contrasinal.

Unha vez establecido o contrasinal, o usuario identificarase co seu número de DNI ou NIE para acceder aos servizos con acceso "Usuario+contrasinal (Cl@ve permanente)" en Cidadáns e en Empresas.

Cl@ve PIN

É un sistema de contrasinal de validez moi limitado no tempo, orientado a usuarios que acceden esporadicamente aos servizos. Está baseado no uso dunha clave elixida polo usuario e un PIN comunicado mediante SMS ao teléfono móbil deste. Para poder utilizar Cl@ve PIN é necesario rexistrarse previamente no sistema a través de Internet ou presencialmente en calquera Oficina de Rexistro Cl@ve. Para máis información sobre o proceso de rexistro e o seu uso pode consultar a páxina oficial de Cl@ve. Pode consultar a listaxe de servizos dispoñibles con acceso Cl@ve PIN.

Complementary Content
${loading}