Categoría: Información sobre atención presencial e telemática
> Tema:
A Seguridade Social pon á súa disposición as seguintes canles de atención en función do que precise:
INFORMACIÓN E CONSULTAS XENÉRICAS:
Se o que desexa é obter información ou formular unha consulta xenérica relativa a algunha das materias xestionadas pola Seguridade Social pode utilizar a nosa Caixa de Correo de Consultas, o asistente virtual ISSA ou ben a páxina Web da Seguridade Social, a APP Seguridade Social ou a App ISM se é traballador do Mar.
Tamén pode acudir ao noso Servicio de atención telefónica:
- Se se trata de consultas en materia de prestacións (Instituto Nacional da Seguridade Social -INSS-): 901 16 65 65 e 915 42 11 76 en horario ininterrompido de 9 a 20 h de luns a venres, non festivos. Información sobre ingreso mínimo vital no número 020.
- Se se trata de consultas sobre afiliación, cotización ou pagamento de débedas (Tesouraría Xeral da Seguridade Social -TXSS-): 901 50 20 50 e 91 541 02 91 en horario ininterrompido de 9:00 a 15:00 h de luns a venres, non festivos.
TRÁMITES E CONSULTAS PERSOAIS:
-
PRESTACIÓNS SEGURIDADE SOCIAL:
Para a presentación de Solicitudes e outros trámites sobre pensións e outras prestacións da Seguridade Social, ten á súa disposición os Servizos na Sede Electrónica da Seguridade Social ou na Túa Seguridade Social (precísase dispoñer de certificado electrónico ou Cl@ve permanente).
Para o resto de comunicacións dispón do Servizo de Presentación de escritos solicitudes e comunicacións no Rexistro Electrónico, ao que pode acceder mediante certificado electrónico ou usuario cl@ve.
Se non dispón de certificado ou usuario cl@ve, ten na Sede Electrónica varios servizos dispoñibles utilizando un número de móbil rexistrado na Seguridade Social, ou mediante achega de DNI e unha foto no momento, na Plataforma de servizos sen certificado.
Se vostede é traballador do Mar tamén pode acceder ao servizo de Presentación de escritos solicitudes e comunicacións sen necesidade de identificarse electronicamente, para a presentación de solicitudes, ou documentación ante o ISM, para as xestións relativas aos traballadores do mar.
-
AFILIACIÓN, COTIZACIÓN E RECADACIÓN E INFORMES:
Se dispón de certificado electrónico ou cl@ve, pode obter o seu informe de vida laboral ou bases de cotización, tramitar as súas propias altas ou baixas como autónomo ou as da súa empregada de fogar, consultas sobre pagamentos e débedas coa Seguridade Social ou sobre os datos persoais comunicados á Seguridade Social, accedendo ao Portal da Tesouraría Xeral da Seguridade Social- Import@ss.
Se carece destes medios de identificación, poderá acceder vía SMS, introducindo a clave que enviaremos ao teu teléfono móbil, se facilitou o seu número á Seguridade Social.
Se non dispón destes medios de identificación poderá enviar unha solicitude.
Tamén pode realizar estes e outros trámites a través da Sede electrónica da Seguridade Social cos mesmos medios de autenticación.
Se vostede é autorizado RED, pode utilizar a canle electrónica que lle ofrece o Acceso ao Sistema RED.
ATENCIÓN PRESENCIAL
A atención ao cidadán nas oficinas da Seguridade Social pode realizarse con cita previa.
Cita previa para prestacións e outras xestións: Con este servizo, pódese obter e xestionar unha cita previa para realizar trámites nas oficinas abertas para atención ao público do Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS) ou do Instituto Social da Mariña (ISM).
OBTENCIÓN DE CERTIFICADOS ELECTRÓNICOS OU CL@VE
Para obter unha identificación electrónica que lle permita acceder a todos os servizos electrónicos da Seguridade Social pode acudir ás Oficinas de Rexistro de certificados electrónicos ou cl@ve. Atope a súa oficina máis próxima. Para rexistrarse de forma presencial pode solicitar unha cita e levar o seu documento de identidade. Darémolo de alta no sistema para que poida operar con Cl@ve (Móbil e Permanente) ou certificado electrónico da FNMT.