Kategoria:
> Gaia:
Gizarte Segurantzak kanal hauek ditu erabilgarri, behar duzunaren arabera:
INFORMAZIO ETA KONTSULTA OROKORRAK:
Gizarte Segurantzak kudeatzen dituen gaietako bati buruzko informazioa lortu edo kontsulta orokorra planteatu nahi baduzu, erabil ezazu gure Kontsulta Postontzia, ISSA laguntzaile birtuala edo Gizarte Segurantzaren webgunea, edo Gizarte Segurantzaren aplikazioa edo ISM aplikazioa, itsasoko langilea bazara.
Servicio de atención telefónica ere jo dezakezu:
- Prestazioen inguruko kontsultak badira (Gizarte Segurantzako Institutu Nazionala -INSS-): 901 16 65 65 eta 915 42 11 76, 09:00etatik 20:00etara, astelehenetik ostiralera, jaiegunetan ezik. Bizitzeko gutxieneko errentari buruzko informazioa, 020 telefonoan.
- Kontsultak afiliazioari, kotizazioari edo zorren ordainketari buruzkoak badira (Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusia -TGSS-): 901 50 20 50 eta 91 541 02 91, 09:00etik 15:00era bitartean etenik gabe, astelehenetik ostiralera, jaiegunetan ezik.
IZAPIDE ETA KONTSULTA PERTSONALAK:
-
GIZARTE SEGURANTZAREN PRESTAZIOAK:
Eskaerak eta Gizarte Segurantzaren pentsioekin edo bestelako prestazioekin lotutako bestelako izapideak aurkezteko, erabilgarri daude zerbitzuak Gizarte Segurantzaren Egoitza elektronikoanedoZure Gizarte Segurantza atalean (ziurtagiri elektronikoa edoCl@ve Iraunkorra izatea beharrezkoa da).
Gainerako komunikazioetarako, Erregistro Elektronikoan idazkiak, eskaerak eta jakinarazpenak aurkezteko zerbitzua duzu. Bertara ziurtagiri elektronikoaren bidez edo cl@ve erabiltzailearen bidez sar zaitezke.
Ziurtagiririk edo cl@ve erabiltzailerik ez baduzu, Gizarte Segurantzan erregistratutako mugikor-zenbaki bat erabiliz hainbat zerbitzu eskura dituzu Egoitza Elektronikoan, eta NANa eta unean uneko argazki bat aurkeztuz, ziurtagiririk gabeko zerbitzu-plataforman ere bai.
Itsasoko langilea bazara, idazkiak, eskaerak eta jakinarazpenak aurkezteko zerbitzura sar zaitezke elektronikoki identifikatu beharrik gabe, ISMren aurrean eskaerak edo dokumentazioa aurkezteko, itsasoko langileei buruzko kudeaketak egite aldera.
-
AFILIAZIOA, KOTIZAZIOA ETA DIRU-BILKETA ETA TXOSTENAK:
Ziurtagiri elektronikoa edo cl@ve baduzu, lan-bizitzari edo kotizazio-oinarriei buruzko txostenak lor ditzakezu, autonomo-altak edo -bajak edo etxeko langileen altak edo bajak izapidetu, Gizarte Segurantzaren aldeko ordainketa eta zorrei buruzko kontsultak egin edo Gizarte Segurantzari jakinarazitako datu pertsonalei buruzko kontsultak egin. Horretarako, Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiaren Atarian- Import@ss sartu beharko duzu.
Identifikazio-baliabide horiek ez badituzu, SMS bidez sartu ahal izango zara, telefono mugikorrera bidaliko dizugun gakoa sartuta, zure zenbakia Gizarte Segurantzari eman badiozu.
Identifikazio-baliabide horiek ez badituzu, eskaera bat bidal dezakezu.
Izapide horiek eta beste batzuk Gizarte Segurantzaren egoitza elektronikoaren bidez ere egin ditzakezu, kautotze-baliabide berekin.
RED baimenduna bazara, RED sistemarako sarbideak eskaintzen dizun kanal elektronikoa erabil dezakezu.
ZUZENEKO ARRETA
Gizarte Segurantzaren bulegoetan herritarrei arreta emateko, aurrez eskatutako hitzordua behar da.
Prestazioetarako eta beste kudeaketa batzuetarako aurretiko hitzordua: Zerbitzu honen bidez, Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalaren (INSS) edo Itsasoko Gizarte Institutuaren (ISM) jendaurreko bulegoetan izapideak egiteko hitzordua lor eta kudea daiteke.
ZIURTAGIRI ELEKTRONIKOAK EDO CL@VE LORTZEA
Gizarte Segurantzako zerbitzu elektroniko guztiak erabili ahal izateko identifikazio elektronikoa lortu nahi izanez gero, zoaz ziurtagiri elektronikoen edo cl@ve-ren erregistro-bulegoetara. Aurkitu hurbilen duzun bulegoa. Aurrez aurre erregistratzeko, hitzordua eskatu eta nortasun-agiria eraman beharko duzu. Sisteman alta emango dizugu Cl@ve-rekin (Mugikorra eta Iraunkorra) edo FNMTren ziurtagiri elektronikoarekin eragiketak egin ahal izateko.