Prestacions familiars
Tema:
-
Prestacions familiars
-
En una família monoparental, en la qual viu la mare amb els fills, es tenen en compte els ingressos del pare per a tenir dret a l'assignació per fill a càrrec?
Categoria: > Tema:La prestació familiar per fill a càrrec és supeditada al fet de no superar un límit determinat d'ingressos, tenint en compte només els ingressos del progenitor que conviu a la unitat familiar.
En els supòsits de nul·litat, separació o divorci, es computa la pensió compensatòria per al cònjuge fixada en la resolució judicial corresponent.
Accions disponibles -
Si una persona està percebent una prestació per fill a càrrec, continua percebent la prestació si el fill comença a treballar i a percebre un salari?
Categoria: > Tema:Es considera que el fill o el menor acollit està a càrrec del beneficiari, encara que realitzi un treball lucratiu, per compte d'altri o pel seu compte, sempre que continuï convivint amb el beneficiari de la prestació i que els seus ingressos percebuts en concepte de rendiment del treball no superin el 100% del salari mínim interprofessional vigent en cada moment, en còmput t anual.
Si els ingressos del fill són superiors als del paràgraf anterior, s'extingeix la prestació econòmica per cessament en la dependència econòmica del causant (fill) respecte del beneficiari.
Accions disponibles -
Té la consideració de cotitzat a la Seguretat Social el període d'excedència gaudit durant 6 mesos per tenir cura del fill després de la baixa de maternitat?
Categoria: > Tema:El període computable com a efectivament cotitzat és el que correspon als 3 primers anys del període d'excedència del qual gaudeix el treballador, d'acord amb l'|art. 46.3 de l'Estatut dels Treballadors, per tenir cura de cada fill o menor acollit.
Si no s'arriben a gaudir completament els períodes assenyalats en els apartats anteriors, només es computarà com a cotitzat el període efectivament gaudit.Accions disponibles -
En cas d’adopció de dos nens nascuts fora d’Espanya, Hi ha dret a la prestació per adopció múltiple?
Categoria: > Tema:Per tal de causar dret a la prestació per adopció múltiple, es considera produït a Espanya el naixement o l'adopció que tinga lloc a l'estranger quan s'acredite que el fill s'ha integrat de manera immediata en un nucli familiar amb residència en territori espanyol.
Accions disponibles
-