Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Contenido principal

O sistema RED

O Sistema RED é un servizo que ofrece a TGSS a empresas, agrupacións de empresas e profesionais, cuxa misión é permitir o intercambio de información e documentos entre a TGSS e os usuarios a través de Internet.

Mediante este procedemento, os usuarios poden entrar en contacto directo coa TGSS, accediendo así aos datos de empresa e traballadores, e remitirlle, por vía telemática, os documentos de cotización e afiliación e os partes médicos de baixa, sen necesidade de desprazamento físico ás oficinas e sen límite horario, e evitando o uso de papel.

Os ámbitos de actuación son os seguintes:

  • Afiliación: altas, baixas e variacións de datos de traballadores, así como consultas e petición de informes relativos a traballadores e empresas.
  • Cotización: presentación de documentos (Relación nominal de traballadores), tramitación de saldos acredores, e ingreso das cotas mediante domiciliación en conta ou pagamento electrónico.
  • Tramitación dos partes de alta e baixa médica de Accidentes de Traballo e Enfermidades Profesionais, así como os partes de confirmación, ao Instituto Nacional da Seguridade.

O sistema ofrece información xeral e particular para a incorporación ao Sistema RED, así como apoio e formación teórico práctica.

Ponse a disposición dos usuarios un sistema de atención e xestión telefónica mediante un único número telefónico a nivel nacional, con horario de atención de 9 a 19 horas, así como a posibilidade de remisión electrónica de datos as 24 horas do día, todos os días do ano e a conexión en liña á base de datos da Seguridade Social en horario de 8 a 20 horas, en días laborables.

RED Directo é un servizo que ofrece a Tesourería Xeral da Seguridade Social, a pequenas empresas con 15 ou menos traballadores, a través de Internet utilizando a páxina web da Seguridade Social.

  •  A finalidade pretendida co Sistema RED Directo é similar ao Sistema RED normal: eliminar a xestión administrativa en papel, logrando facilitar e axilizar a relación das empresas coa TGSS, sen ter que desprazarse ás oficinas e administracións deste organismo. O RED Directo ten, ademais, un plus: a presentación dos documentos de cotización realízase utilizando, para cubrilos, os datos de afiliación de que xa dispón a TGSS, co cal se evitan erros e se mantén unha permanente revisión e control dos mesmos.

Ao Sistema RED Directo accédese dun xeito diferente en función do Certificado Dixital co que se vaia traballar:

A TGSS e o usuario comunícanse, neste Sistema, a través de mensaxes que se envían a este, a un caixa de correo persoal ao que o usuario se conecta directamente a través de Internet.

A través do Sistema RED Directo pódense utilizar as mesmas funcionalidades que co Sistema RED ordinario, en materia de afiliación e cotización, aínda que sempre de forma directa ou "en liña". Ademais, permítese a remisión dos partes de baixas médicas, altas e confirmación, derivadas de continxencias comúns e de continxencias profesionais, tanto se estas continxencias as teñen cubertas co INSS ou cunha Mutua.

Desta forma, os partes remitidos mediante RED Directo, e validados e aceptados polo INSS, dispensarán ás empresas do trámite de presentación vía papel deste documento ante calquera CAISS (Centro de Atención e Información da Seguridade Social) ou Dirección Provincial do INSS.

Contenido complementario
${loading}