Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Ayuda domiciliaria

Reintegro dos gastos orixinados por axuda domiciliaria en tarefas domésticas, para os afectados por síndrome tóxico que realizaban esas tarefas

A contía establécese de acordo coas necesidades de cada familia e sen limitación horaria, nunha contía mensual que non poderá superar o dobre do importe do indicador público de renda de efectos múltiples mensual vixente en cada momento incluída, na parte que corresponda á persoa titular do fogar familiar, a cota da cotización ao Sistema Especial para Empregados de Fogar do Réxime Xeral da Seguridade Social.

O nacemento do dereito producirase o día primeiro do mes seguinte ao de presentación da solicitude.

Producirase unha variación cando exista unha modificación nas circunstancias socio-sanitarias.

Por desaparición das circunstancias que a motivaron.

Deberanse presentar os seguintes documentos:

  • O modelo de solicitude correspondente.
  • A documentación necesaria para acreditar a identidade e as circunstancias determinantes do dereito.

O procedemento para o recoñecemento do dereito iniciarase a instancia do interesado, mediante solicitude, remitida a través de:

- A plataforma de servizos sen Certificado da nosa Sede Electrónica:

- Carta postal ou presencialmente na Dirección Provincial correspondente.

A tramitación lévase a cabo nas Direccións Provinciais do INSS de Ávila, Guadalaxara, León, Palencia, Salamanca, Segovia, Valladolid, Zamora e a Dirección Xeral de Madrid. Para o resto das provincias, a tramitación levarase na Dirección Xeral de Madrid.

ATENCIÓN: Desde o día 11/11/2025, as oficinas de atención en Madrid trasládanse da C/ Coruña 25 á C/ Padre Damián, 4. Mantense a atención por parte das traballadoras sociais nos CAISS asignados.
Para calquera consulta, pode contactar co teléfono de atención: 91 568 88 86.

A competencia para resolver será do Subdirector Xeral de Xestión de Incapacidade Temporal, Prestacións Económicas da Seguridade Social na súa Modalidade Non Contributiva, e Outras Prestacións a Curto Prazo, e dos responsables das Oficinas Provinciais.

Interpoñerase ante o Subdirector Xeral de Xestión de Incapacidade Temporal, Prestacións Económicas da Seguridade Social na súa Modalidade Non Contributiva e Outras Prestacións a Curto Prazo, e responsables das Oficinas Provinciais.

Para obter máis información poden poñerse en contacto co número 91 568 88 86.

Complementary Content
${loading}