Servici d'atenció telefònica
La Seguretat Social posa a la vostra disposició les seues línies telefòniques a través de les quals podreu rebre informació i fer diferents tràmits sense necessitat de desplaçar-vos i amb el compromís de no deixar-vos sense resposta, facilitar la informació i les dades sol·licitades en terminis mínims i mantindre la confidencialitat.
Per a mantindre la confidencialitat de les seues dades tots els informes o documents relatius a les mateixes s'enviaran únicament al seu nom i al domicili que conste en els nostres fitxers.
Per a facilitar la comunicació, quant toque per telèfon tinga a mà la documentació necessària per a la consulta: DNI (Document Nacional d’Identitat), NAF (Número d’afiliació), CCC (Codi de Compte de Cotització) etc.
- És un telèfon comú a tot el territori nacional, en el qual s'oferix atenció directa i personalitzada, de dilluns a divendres (no festius), en horari ininterromput de 9 a 20 hores.
-
Este servici especialitzat d'atenció i informació proporciona:
-
Informació sobre requisits, sol·licituds, documentació, procediment i tràmits necessaris per a accedir o mantindre les prestacions del sistema de la Seguretat Social, així com a la normativa d'aplicació en els diferents supòsits.
-
Orientació i ajuda en la utilització dels servicis electrònics disponibles a la Seu Electrònica i la pàgina web de la Seguretat Social.
-
Informació específica i particularitzada sobre el tràmit d’expedients i sobre les prestacions reconegudes: resolució recaiguda, primers pagaments, revalorament, complements per mínims, incompatibilitats i concurrència de pensions, variacions i modificacions i imports.
- A través d'este servici, es pot sol·licitar la Targeta Sanitària Europea que s'enviarà, per correu postal, al domicili que conste en els fitxers de la Seguretat Social.
-
A més, es facilita informació sobre qualsevol tema de Seguretat Social relacionat amb la gestió encomanada a l'INSS.
- Per motius de qualitat i seguretat, la telefonada podrà ser gravada. La Unitat davant de la qual poden exercitar-se els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició és la Secretaria General de l'Institut Nacional de la Seguretat Social, Padre Damián, 4-6, 28036 Madrid.
-
Este telèfon estarà disponible de dilluns a dijous, de 9.00 h a 18.00 h, i els divendres, de 9.00 h a 14.30 h. Excepte festius.
Es proporcionarà informació sobre els temes següents:
Opció 1 | Autoritzat RED | |
---|---|---|
1.1 | Consulta empresa | Consultes relacionades amb Inscripció, liquidació i actualitzacions d’empresa. |
1.2 | Autònoms/Empleats de la llar. | Consultes relacionades amb autònoms i empleats de la llar. |
1.3 | Gestió Autoritzat RED | Per a qualsevol altre tipus d'informació, consulta o incidència en la gestió del Sistema RED. |
1.4 | Instal·lació Programari | Per a consultes o incidències derivades de la instal·lació del Programari. |
1.5 | Seu electrònica, Notificacions i Apoderaments | Per a sol·licitar informació relacionada amb l’Autoritzat Red i els servicis a la Seu Electrònica. |
1.6 | Parts IT INSS | Per a incidències amb comunicats mèdics d'IT al Sistema RED o Sistema de Liquidació Directa que correspon a l'INSS. |
Opció 2 | Tramitació, IVL i altres informes | |
---|---|---|
2.1 | NUSS/ Canvi de dades | Assignació de NUSS, comunicació i canvi de dades de contacte i canvi de dades personals. |
2.2 | IVL | Sol·licitar un informe de Vida Laboral. |
2.3 | Altres informes | Sol·licitar informes de la TGSS. |
Opció 3 | Autònoms, convenis especials, artistes, llar i agraris | |
---|---|---|
3.1 | Autònoms | Informació general d’autònoms. |
3.2 | Convenis Especials | Informació general de Convenis Especials |
3.3 | Artistes | Informació general d’Artistes. |
3.4 | Llar | Informació general de la Llar. |
3.5 | Agraris |
Informació general d’Agraris |
Opció 4 | Pagaments, deutes, embargaments i ajornaments | |
---|---|---|
4.1 | Pagaments i deutes | Consultes relacionades amb pagaments i deutes |
4.2 | Pagaments i ajornaments |
Consultes relacionades amb pagaments i ajornaments. |
Opció 5 | Altres consultes | Informació general sobre interlocutòries col·lectives i matèries no incloses en les opcions anteriors. |
---|
Documentos | Descàrrega | Fecha |
---|---|---|
140706 Configuració d'Equips Telefònics |
|
10/10/2016 |