Creouse en Avisos RED un apartado denominado COVID 19 onde se irá publicando toda a información actualizada sobre este tema que poida ser de interese para as súas xestións como usuario do Sistema RED.
11/11/2021: Publicouse en "Avisos RED" un aviso con información relativa: " Errata instrucións modificacións afiliación Sistema RED. RDL 18/2021".
11/11/2021. Publicouse en "Avisos RED" un aviso con información relativa: "Aclaración novos prazos de variacións e correccións de datos para usuarios do Sistema RED.".
28/10/2021: Publicouse en "Avisos RED" un aviso con información relativa: "Ampliación funcionalidade Asignación de Número de Seguridade Social: Traballadores con NIE".
Sistema de Liquidación Directa
A Tesourería Xeral da Seguridade Social (TGSS) veu traballando nos últimos anos no Sistema de Liquidación Directa de cotizacións á Seguridade Social, que lle permitirá adoptar un papel activo no proceso de recadación, pasando dun modelo de autoliquidación a un modelo de facturación, así como proporcionar maior información sobre as cotizacións a empresas e traballadores a través dun modelo de atención personalizado e multicanle.
Os obxectivos prioritarios do Sistema de Liquidación Directa son: minimizar os erros ao asumir a TGSS a aplicación das regras de cotización e contrastar os datos con carácter previo á liquidación e mellorar a transparencia e a forma de relación coas empresas baseada nun sistema plenamente telemático eliminando a necesidade de actuacións presenciais e en soporte papel.
Este sistema supón modificacións no actual procedemento de intercambio de información, tratamento, estrutura e formato dos ficheiros co que os usuarios do Sistema RED se relacionan coa TGSS.
Actualmente, encóntranse dispoñibles os seguintes contidos: