Avís Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Què fa la Tresoreria quan rep la sol·licitud de càrrec en compte?

Per cada document TC2 amb sol·licitud de domiciliació en compte, la Tresoreria General de la Seguretat Social quantifica a partir de la relació nominal de treballadors i la informació existent en el Fitxer general d'afiliació, les  quotes corresponents (amb tot el desglossament de conceptes del TC1), que serà el que s'enviarà de manera immediata mitjançant acusament de rebuda tècnic a l'usuari per a la seva conformitat i que, posteriorment, es cursarà a l'entitat financera perquè efectuï el càrrec corresponent.

En el cas de discrepància amb aquest acusament de rebuda tècnic i sempre abans del dia 18 del mes de presentació, l'usuari haurà de posar-se en contacte amb el Servei d'atenció telefònica de la TGSS (al telèfon 901 50 20 50) per gestionar la incidència o fins i tot per procedir a l'anul·lació de la domiciliació.

Un cop tancat el termini de sol·licitud de càrrec en compte, s'envia a l'usuari un rebut de liquidació de cotitzacions. Aquest model inclou tots els conceptes relatius a la liquidació de quotes i serveix com a justificant de la sol·licitud de càrrec en compte acceptada a tràmit. Aquest document es presenta autenticat amb una empremta electrònica.

Exemple d'un rebut de liquidació de cotització, càrrec en compte.

Aquest rebut de liquidació de cotitzacions no implica el pagament de les quotes si no va acompanyat del comprovant corresponent de l'ingrés de l'entitat financera ("Càrrec per domiciliacions").

Després d'aquesta data i fins al darrer dia hàbil del mes, hi ha la possibilitat d'anul·lar la domiciliació directament a través de l'entitat financera.

Complementary Content
${loading}