Què es pot gestionar?
Alta en el Sistema Especial per a Empleats de la Llar.
A través d'este servici es formalitza l'alta de l'empleat de la llar en el Sistema Especial per a Empleats de la Llar del Règim General de la Seguretat Social.
En el tràmit de l'alta s'han d'omplir les dades relatives a l'exercici de l'activitat laboral que faciliten a la Tresoreria General de la Seguretat Social una informació completa. Entre d'altres, ha d'incloure les dades de l'ocupador (Codi de Compte de Cotització [CCC], domicili, número de compte bancari en què es domiciliarà l'ingrés de les cotitzacions, etc.), de l'empleat (DNI, Número de la Seguretat Social [NUSS], domicili, etc.) i de la relació laboral (data d'inici de l'activitat, tipus de contracte, retribució de l'empleat, jornada laboral contractada, etc.).
Baixa del Sistema Especial per a Empleats de la Llar.
A través d'este servici es formalitza la baixa de l'empleat de la llar del Sistema Especial per a Empleats de la Llar del Règim General de la Seguretat Social i es comunica la finalització de la relació laboral.
Variació de dades en el Sistema Especial per a Empleats de la Llar.
Mitjançant este servici és possible comunicar les variacions de dades que s'hagen produït quant al tipus de contracte, la retribució, etc. A més, el servici permet corregir determinades dades que hagen sigut comunicades de manera errònia i facilitar-ne la correcta informació.
Eliminació d'altes/baixes prèvies de treballadors del Sistema Especial per a Empleats de la Llar
És un servici addicional que permet anul·lar les altes i les baixes prèvies del Sistema Especial per a Empleats de la Llar. Opera en els supòsits en què l'empleat finalment no inicie l'activitat o concloga la relació laboral després del que s'haja previst inicialment.
Únicament es pot fer l'eliminació abans de les dates d'alta o de baixa comunicades per a l'inici o la finalització de la relació laboral.