Categoria:
> Tema:
El reconeixement del subsidi extraordinari per als empleats de la llar el gestiona el Servei Públic d’Ocupació Estatal. La Resolució de 30 d’abril de 2020, publicada al BOE dilluns passat, 4 de maig, desenvolupa el procediment per a la tramitació de les sol·licituds.
La sol·licitud es pot presentar a partir del dia 5 de maig fins al dia en què acabi el mes següent al dia de final de vigència de l’estat d’alarma. El Servei Públic d’Ocupació Estatal admet la presentació per internet, a través de la seva Seu Electrònica, sempre que es disposi de DNI electrònic, certificat electrònic o cl@ve.
També es pot presentar la sol·licitud, que es pot baixar i imprimir, a qualsevol oficina d’assistència en matèria de registres o a les oficines de correus, adreçant-la a la Unitat Subsidi Empleades de la Llar, Direcció General del Servei Públic d’Ocupació Estatal, carrer Condesa de Venadito, núm. 9, 28027-Madrid, aportant una fotocòpia del document que acrediti la identitat.
En ambdós casos, juntament amb la declaració responsable, la carta d’acomiadament, la comunicació del desistiment de l’ocupador o la documentació acreditativa de la baixa, segons correspongui, s’ha d’aportar també fotocòpia d’un document que acrediti la identitat de l’ocupador o els ocupadors.