Avís Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal. Per a més informació consulti la nostra política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Obligacions de l'Empresari

L'empresari que doni feina per primera vegada a persones incloses en l'àmbit del Sistema de la Seguretat Social haurà de sol·licitar a la Tresoreria General de la Seguretat Social, a través de les seves Direccions Provincials o de les Administracions corresponents, la seva inscripció a la Seguretat Social. Si disposeu d'un certificat digital, podeu presentar la sol·licitud a través del Registre Electrònic de Sol·licituds de la Seu Electrònica o tramitar-la directament a través dels serveis disponibles per a "Empreses i Professionals". Esteu obligat a comunicar, dins els terminis establerts a aquest efecte, les altes, les baixes i les variacions de dades dels treballadors que hagin d'iniciar una activitat laboral al seu servei o que cessin en l'activitat.

L'empresari també té l'obligació de mantenir els seus treballadors d'alta, mentre no s'extingeixi la relació laboral i finalitzi la prestació de serveis, i de fer l'ingrés de les quotes corresponents en els terminis establerts.

Informació relacionada
Complementary Content
${loading}