Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Xerencia de Informática da Seguridade Social

R/ Dr. Tolosa Latour, s/n - 28041 - MADRID.

Teléfono: 91 390 28 00.

Que é a Xerencia de Informática da Seguridade Social?

A Xerencia de Informática da Seguridade Social é un servizo común para a xestión e administración das tecnoloxías da información e as comunicacións no sistema de Seguridade Social, con personalidade xurídica propia e plena capacidade de obrar para o cumprimento dos seus fins, dependente do Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións e adscrita á Secretaría de Estado da Seguridade Social e Pensións, con rango de Subdirección Xeral.

Correspóndelle ao Xerente de Informática da Seguridade Social a dirección do servizo común, se ben as actuacións da Xerencia de Informática da Seguridade Social axustaranse ás directrices establecidas polo Consello Xeral de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións da Seguridade Social, sen prexuízo das funcións que a normativa vixente atribúe á Comisión Ministerial de Administración Dixital do Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións.

A Xerencia de Informática da Seguridade Social exercerá as competencias establecidas no artigo 5 do Real Decreto 508/2000, do 14 de abril, a través do Centro Informático Contable da Seguridade Social.

No orzamento de gastos da Xerencia de Informática figurará de forma diferenciada a consignación orzamentaria das partidas específicas do Centro Informático Contable da Seguridade Social, e ao mesmo tempo imputaranse todas as adquisicións informáticas correspondentes aos órganos, Entidades Xestoras e Servizos Comúns dos que depende funcionalmente. Ata que se leve a cabo a oportuna separación orzamentaria, o seu orzamento integrarase no da Tesourería Xeral da Seguridade Social, coa debida separación funcional.

Que competencias ten?

  • A elaboración e proposición ás Entidades Xestoras, Tesourería Xeral da Seguridade Social e Intervención Xeral da Seguridade Social dos plans directivos de sistemas de tecnoloxías da información e das telecomunicacións, para a súa posterior presentación ante o Consello xeral de tecnoloxías da información e as comunicacións da Seguridade Social.
  • A proposta de creación, desenvolvemento e modificación dos sistemas de información.
  • A avaliación, auditoría e inventario dos sistemas de información vixentes e a proposta de modificacións a estes, co fin de garantir a súa perfecta coordinación no esquema xeral de actuación.
  • A aprobación das normas de carácter técnico e metodolóxico que garantan a homoxeneidade, compatibilidade, interrelación e transmisibilidade de todos os sistemas de información, presentes e futuros, sen prexuízo das competencias da Subsecretaría ao respecto.
  • A creación, custodia e administración das bases de datos corporativas do sistema, así como os sistemas de seguridade e de confidencialidade.
  • O mantemento e actualización dos medios telemáticos utilizados para a transmisión de información, así como os correspondentes sistemas informáticos.
  • O mantemento do inventario de recursos da totalidade dos sistemas de información.
  • A formalización de contratos administrativos necesarios para o cumprimento dos seus fins, os expedientes de modificación das relacións de postos de traballo de carácter informático e os plans de formación en tecnoloxías da información e as comunicacións.
  • Aqueloutras que lle estean encomendadas ou se lle encomenden no futuro.

Financiado pola Unión Europea Next Generation EUGoberno de España. Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e MigraciónsPlan de Recuperación, Transformación e Resiliencia España dixital 2026 Xeración D Programa Operativo Plurirrexional de España FEDER 2014-2020

Complementary Content
${loading}