MINISTERIO
DE EMPLEO
Y SEGURIDAD SOCIAL

Seguridade Social

Escudo de España ao carón do logotipo do Ministerio de Emprego e Seguridade Social con ligazón á súa páxina web. Ligazón nunha nova ventá. Logotipo da Seguridade Social con enlace á páxina de inicio
Información Lingüística
Buscador avanzado

Coñécenos

Estás en: Inicio » Coñécenos » Quen somos? » Tesourería Xeral da Seguridade Social

Tesourería Xeral da Seguridade Social


|C/ Astros, 5 y 7 - 28007 - Madrid.

Teléfono: 91 503 80 00.

Que é a Tesourería Xeral da Seguridade Social?

É un servizo común da Seguridade Social, tutelado polo Ministerio de Emprego e Seguridade Social, con personalidade xurídica propia, onde por aplicación dos principios de solidariedade financeira e caixa única, se unifican todos os recursos económicos e a administración financeira do Sistema da Seguridade Social.

A súa cualificación de servizo común obedece a que é un organismo encargado da xestión de determinadas funcións comúns ás distintas Entidades Xestoras do Sistema da Seguridade Social.

Que competencias ten?

  • A inscrición de empresas.
  • A Afiliación, altas e baixas dos traballadores.
  • A xestión e o control da cotización e da recadación das cotas e demais recursos de financiamento do Sistema da Seguridade Social.
  • O aprazamento ou fraccionamento das cotas da Seguridade Social.
  • A titularidade, xestión e administración dos bens e dereitos que constitúen o patrimonio único da Seguridade Social, sen prexuízo das facultades que as Entidades Xestoras da Seguridade Social, as Mutuas de Accidentes de Traballo e Enfermidades Profesionais e o Instituto Nacional de Saúde teñen atribuídas
  • A organización dos medios e o deseño e xestión dos procesos necesarios para o ingreso das cotas e demais recursos financeiros do Sistema da Seguridade Social.
  • A ordenación do pagamento das obrigas da Seguridade Social e a distribución no tempo e no territorio das dispoñibilidades monetarias para satisfacer puntualmente estas obrigas.
  • A organización e xestión do circuíto financeiro que canalice as dispoñibilidades e movementos relativos aos recursos do sistema, conforme as necesidades de xestión da Seguridade Social.
  • A autorización da apertura de contas en institucións financeiras destinadas a situar fondos da Seguridade Social.
  • A realización das operacións de crédito e anticipos de Tesourería que, se é o caso, sexan necesarias.
  • A elaboración do orzamento monetario.
  • A xestión da función reaseguradora de accidentes de traballo.
  • A constitución, xestión e aplicación dun fondo de estabilización financeiro único para o Sistema da Seguridade Social.
  • A liquidación dos capitais custo que deben constituír as Mutuas de Accidentes de Traballo e empresas declaradas responsables do pagamento de prestacións.
  • A realización de cantas outras funcións de natureza análoga lle sexan encomendadas polos Ministerios de Emprego e Seguridade Social.
  • A adquisición dos inmobles necesarios para o cumprimento dos seus fins mediante concurso público, así como o alleamento daqueles que non resulten necesarios para eses fins, mediante o procedemento de poxa pública.


Copyright © Seguridad Social 2017. Todos os dereitos reservados. Aviso Legal