Valore este contenido
Passos per sol·licitar el càrrec en compte
Per utilitzar aquest servei només cal que indiqueu les dades del Compte Client en la tramesa del TC2 a través de RED Directe.
La sol·licitud es pot tramitar a través de la pàgina web, En línia, seguint els passos següents:
- Quan l'usuari ha incorporat les bases de cotització i selecciona el botó Continueu, el sistema fa el càlcul del TC1. Si l'usuari està d'acord amb l'import, haurà de seleccionar l'opció de "Selecció de Modalitat de Pagament" i optar per càrrec en compte:
- Després de seleccionar la modalitat de pagament, s'obrirà una pantalla on l'usuari ha d'indicar les dades del compte corrent on es carregarà l'import l'últim dia hàbil del mes:
- Tot seguit, una vegada introduïdes les dades del compte corrent i el nom del Titular, l'usuari ha de prémer el botó "Aproveu Rebut de Liquidació de cotitzacions" per continuar.
- Després d'aprovar el rebut, la cotització s'ha efectuat i s'indica a l'usuari la resposta a la pantalla "Documentació Consolidada". En aquesta pantalla l'usuari podrà imprimir el Rebut de liquidació i el corresponent TC2 relació nominal de treballadors si prem el botó Previsualitzeu.
- Una vegada feta la cotització, l'usuari rebrà un missatge a la seva "Bústia Personal", amb un justificant tècnic de domiciliació en compte.