Pentsiodunak eta Pentsio Nazionalak
Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioa
-
VIVESS mugikorreko aplikazioa
-
Nork erabil dezake VIVESS?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaKanpoan bizi diren GSINen eta IGIren pentsio bat jasotzen duten pertsona guztiak.
Eskura dauden ekintzak -
VIVESS erabil al dezaket nire bizipena egiaztatzeko, zurztasunagatiko pentsioa jasotzen badut eta adingabea banaiz?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaBai.
Eskura dauden ekintzak -
Espainian bizi banaiz, VIVESS erabil dezaket?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEz. Kanpoan bizi diren pentsiodunek soilik erabil dezakete aplikazioa.
VIVESSen erregistratuta bazaude atzerrian bizi zinelako eta ondoren Espainiara joan bazara, VIVESS erabil dezakezu zure bizilekuaren berri eman eta atzerrira joan zarela jakinarazteko.
Eskura dauden ekintzak -
Zer da VIVESS?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaVIVESS aplikazio mugikor bat da, Apple eta Android sistemetarako eskuragarri dagoena, eta atzerrian bizi diren pentsiodunek erabil dezakete beren bizipena egiaztatzeko urteko izapidea betetzeko.
Aplikazioak tramitea egiteko aukera ematen dizu, joan-etorririk egin gabe eta berehalako berrespena lortuz.
Aplikazioa erabil dezakezu, halaber, txekea ordaintzeko modua banku-transferentziara aldatzeko, ordainketako banku-kontua aldatzeko, zure bizilekua aldatzeko eta zerga-egoitzaren ziurtagiria bidaltzeko, baita pentsioarekin erlazionatutako ziurtagiriak eskuratzeko ere.
Era berean, ardurapeko ezkontideagatik gutxienekorako osagarria jasotzeagatik beharrezkoa izanez gero, bere ezkontideak bizipena egiaztatu dezake aplikazioaren bitartez.
Eskura dauden ekintzak -
Badu kosturik?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEz. Aplikazioa deskargatu eta erabiltzea doakoa da.
Eskura dauden ekintzak -
Nola funtzionatzen du VIVESSek?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaVIVESS erabiltzeko, urrats hauek egin behar dituzu:
A) Deskargatu aplikazioa. Apple Store-n eta Google Play-n dago eskuragarri.
B) Erregistroa egitea. Urrats hori behin bakarrik egin beharko duzu.Izena emateko, NANaren zenbakia edo pentsioaren espediente-zenbakia eman beharko duzu. Cl@ve-rekin ere erregistratu ahal izango zara.
Halaber, bizileku-herrialdea eta jaiotze-data adierazi behar dituzu.
Ondoren, bideo-identifikazioa egiteko erabiliko duzun dokumentua hautatu beharko duzu. Horretarako, dokumentuaren atzealdea eta aurrealdea erakutsiko dizkiozu kamerari, eta zure aurpegia erakutsi beharko duzu, aplikazioak adierazten dizkizun jarraibideen arabera.
C) Bizipena egiaztatzea. Azken urrats gisa, egin klik “sakatu zure bizipena egiaztatzeko”, eta begiratu berriro kamerari.
D) Aplikazioak bizipena egiaztatzen duen ziurtagiria emango du berehala.Eskura dauden ekintzak -
Noiz egiaztatu behar dut nire bizipena?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEgiaztapena bi alditan egin beharko da:
- Urtarrilaren 1etik martxoaren 31ra eta
- Irailaren 1etik 30era
Eskura dauden ekintzak -
Zer gertatzen da bizipena adierazitako epean egiaztatzen ez badut?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaZure pentsioa eten egingo da zure bizipena egiaztatu arte, eta hori urteko edozein unetan egin ahal izango duzu.
Eskura dauden ekintzak -
Non deskargatu dezaket aplikazioa?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaGoogle Play-n, zure telefono mugikorrak Android sistema eragilea badu, edo Apple Store-n, iOs bada.
Eskura dauden ekintzak -
Telefono mugikorrik ez badut, erabil dezaket VIVESS?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEdozein gailu mugikorretatik egin dezakezu Aplikazioa deskargatu eta bizipenaren erregistroa eta akreditazioa.
Zure telefono mugikorrak aplikazioa deskargatzeko aukerarik ematen ez badizu, zure konfiantzako pertsona batena erabil dezakezu.
Eskura dauden ekintzak -
Zenbat hizkuntzatan dago eskuragarri VIVESS?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaAplikazioa gaztelaniaz, ingelesez, frantsesez eta alemanez dago eskuragarri. Automatikoki hautatuko da zure telefono mugikorrean lehenetsitako hizkuntza. Hala ere, nahi izanez gero, beti izango duzu aldatzeko aukera.
Eskura dauden ekintzak -
Ez dut aplikazioa Google Play-n aurkitzen, zein da arazoa?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaAplikazioa deskargatu ahal izateko Android 8.1 bertsioa behar da.
Eskura dauden ekintzak -
Errore bat gertatu da bideo-identifikazioa egin ondoren. Zer egin dezaket?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEgiaztatu kamera-baimen guztiak aktibatuta dituzula, eta ziurtatu bideo-identifikazioa argi ona dagoen leku batean egiten duzula eta zugandik gertu beste pertsonarik ez dagoela.
Eskura dauden ekintzak -
Bi pentsioren titularra banaiz, bizipena bi aldiz egiaztatu behar dut?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEz. Aplikazioak egindako bizipenaren aurkezpenak ondorioak ditu jasotzen dituen bi pentsioetan.
Hori baliozkoa da aplikazioan zure pentsioetako baten espediente-zenbakiarekin erregistratu bada ere.
Eskura dauden ekintzak -
Nire ordez, beste norbaitek froga al dezake bizipena?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEz, pentsioaren titularrak bakarrik egiaztatu dezake bere bizipena VIVESSekin.
Eskura dauden ekintzak -
Nire bizilekua aldatzen badut, VIVESS erabiltzen jarrai dezaket?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaBai, munduko edozein lekutatik erabil daiteke aplikazioa. Beste herrialde batera bizitzera joateari buruzko informazioa eman dezakezu aplikazioaren bidez.
Eskura dauden ekintzak -
NAN iraungita daukat. Dokumentu hau erabil dezaket?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaBai, dokumentua erakustean aplikazioak zure aurpegia eta honen zenbakia egiaztatzen ditu. Ondorio horietarako bakarrik, berdin dio Nortasun Agiri Nazionala indarrean ez egotea.
Eskura dauden ekintzak -
Ez dut Espainiako NANik, ez pasaporterik, ezta Cl@ve ere. Erabil dezaket VIVESS?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaBai. Aplikazioan erregistra zaitezke, zure pentsioaren espediente-zenbakia sartuta, eta, hurrengo urratsean, hautatu duzun herrialdearen nortasun-agiria erabil dezakezu, Mugikorreko aplikazioak onartzen duena.
Dokumentu horiek aldatu egiten dira herrialdearen arabera.Eskura dauden ekintzak -
Non aurki dezaket nire pentsioaren espediente-zenbakia?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEspediente-zenbakia zure pentsioa aitortzen duen ebazpenean dago.
Zure pentsioaren balioa handitzeko urtero bidaltzen dizugun gutunean ere aurki dezakezu, baita zure erakundeak bidali dizun informazio-gutunean ere.Eskura dauden ekintzak -
Izapideren bat egin behar dut aplikazioa erabili ondoren nire bizipena egiaztatzeko?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEz. Aplikazioak bizipena behar bezala egiaztatu duela egiaztatu ondoren, eta frogagiria eman ondoren, ez duzu izapide gehigarririk egin behar. Aplikazio horretan bertan, hurrengo egunean, GSINak (edo, hala badagokio, IGIak) emandako ebazpena jasoko duzu, eta bertan zure esperientzia egiaztatutzat joko da.
Ez duzu inolako dokumenturik bidali behar postaz zure pentsioa kudeatzen duen Probintzia Zuzendaritzara.Eskura dauden ekintzak -
VIVESS erabiltzea derrigorrezkoa da?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEz. Aplikazio hau zure bizipena egiaztatzeko bitarteko gehigarri bat da, beharrezkoak ez diren desplazamenduak saihestu eta kudeaketa hori erraztu nahi dizuna.
Hala ere, erabilgarri dauden beste bitarteko batzuk erabili ahal izango dituzu, hau da:
- Bizi-agiria posta arruntez bidaltzea pentsioa kudeatzen duen GSINeko (edo, hala badagokio, IGIko) Zuzendaritza Probintzialera.
-
Espainiak atzerrian dituen Laneko, Migrazioetako eta Gizarte Segurantzako Kontseilaritzetan agertzea. Lan, Migrazio eta Gizarte Segurantzako Kontseilaritza Lan eta Ekonomia Sozialeko Ministerioa.
-
Bizilekua duzun herrialdean onartzen diren berariazko bitartekoak.
Eskura dauden ekintzak -
Laguntza behar dut.
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaAplikazioak behar bezala funtzionatzen ez badu, nahiz eta adierazitako ohar guztiak bete, helbide elektroniko honetara idatz dezakezu: vivess@seg-social.es
Eskura dauden ekintzak -
Aplikazioaren bidez aurkez dezaket nire zerga-ziurtagiria?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaBai. Zerga egoitzaren ziurtagiria baduzu, aplikazioaren bidez erantsi dezakezu.
Halaber, aurkeztu dituzun ziurtagirien balio-data kontsultatu ahal izango duzu.
Eskura dauden ekintzak -
Non kontsulta ditzaket bizipena egiaztatzeko dokumentuak?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaDokumentazio guztia beti egongo da zure eskura aplikazioan, "Nire dokumentuak" atalean, eta bertatik deskargatu ahal izango duzu.
Eskura dauden ekintzak -
Nola dakit behar bezala egiaztatu dudala nire bizipena?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioa“Sakatu bizipena egiaztatzeko” botoia sakatu eta bideo-identifikazioa egin ondoren, bizipenaren EGIAZTAGIRIA jasoko duzu, eta nahi duzunean kontsultatu ahal izango duzu. Gutxi gorabehera 24 orduko epean, bizipena egiaztatzeko Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalak (edo, dagokionean, IGIk) sinatutako EBAZPENA jasoko duzu.
Eskura dauden ekintzak -
Ez dakit zein den bizipena egiaztatzeko hurrengo epea.
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaBizipena egiaztatzeko hurrengo epea aplikazioan bertan kontsulta dezakezu.
Aplikazioa deskargatuta duzun bitartean, bizipena egiaztatzeko epearen hasiera gogoraraziko dizuten mezuak jasoko dituzu.
Eskura dauden ekintzak -
Espainian bisitan baldin banago, edo oporretan nire herrialdea ez den beste herrialde batean baldin banago, aplikazioarekin nire bizipena egiazta dezaket?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaBai, baldin eta zure pentsioa kudeatzen duen probintzia-zuzendaritzari jakinarazi badiozu zein herrialdetan bizi zaren.
Eskura dauden ekintzak -
VIVESS bidez nire pentsioa ordaintzen den banku-kontua alda dezaket?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaBai. Banku-kontua aldatzeko, sakatu hasierako pantailako "Izapide gehiago" atalean dagoen "Bankuko datuak" botoia.
Kontua aldatzeko, kontu berriaren titularra izan behar duzu, eta, gainera, kontu horrek bizi zaren herrialdearekin bat etorri behar du edo, bestela, Espainiakoa izan behar du.
Eskura dauden ekintzak -
Nire bizilekua ez den herrialde batean kobratu dezaket nire pentsioa?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEz, zuk Espainiako kontu bat ematen duzun kasuan izan ezik. Pentsioa ordaintzen den kontuak bizi zaren herrialdearekin bat etorri behar du.
Eskura dauden ekintzak -
Zurztasunagatiko pentsioen titularrek beren ordainketa-datuak edo helbide-datuak alda ditzakete?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaEz, datu horiek tutoreak aldatu behar ditu.
Eskura dauden ekintzak -
Pentsio bat baino gehiago jasotzen badut, eskatu al dezaket VIVESS bidez pentsio bakoitza kontu desberdin batean kobratzeko?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaBai, zure pentsioak beste kontu batzuetan kobra ditzakezu, baldin eta bizi zaren herrialdekoak edo Espainiakoak badira. VIVESSen zure pentsioetako bakoitza hautatu eta zehazten dituzun bankuko datuak eguneratu ahal izango dituzu.
Eskura dauden ekintzak -
Nola jakin dezaket nire etxeko datuak edo ordainketakoak behar bezala eguneratu diren?
Kategoria: Pentsiodunak > Gaia: VIVESS mugikorreko aplikazioaAldaketa gertatzen denean abisu bat jasoko duzu aplikazioan. Gainera, aldaketa egin ondoren, informazio eguneratua ikusiko duzu ordainketari edo helbideari buruzko datuen atalean.
Eskura dauden ekintzak
-
Inicio