Avís Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les cookies esmentades i l’acceptació de la nostra política de cookies. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal.

Cartes de serveis

Les cartes de serveis són documents escrits que constitueixen un instrument a través del qual la Tresoreria General de la Seguretat Social, l'Institut Nacional de la Seguretat Social i l'Institut Social de la Marina informen als ciutadans sobre els serveis de què són responsables i sobre els compromisos de qualitat en les seves prestacions, i també dels drets dels ciutadans i usuaris pel que fa a aquests serveis.

El Reial decret 951/2005, de 29 de juliol, pel qual s'estableix el marc general per a la millora de la qualitat en l'Administració General de l'Estat, regula els aspectes bàsics de mesures adreçades a impulsar la qualitat i entre les quals hi ha les Cartes de serveis  com a factors de millora de qualitat que dóna resposta a les necessitats de la societat en general i dels ciutadans en particular. En aquests documents, la Seguretat Social manifesta públicament els seus compromisos en la gestió dels serveis que presta d'acord amb els principis de transparència i reponsabilitat, i facilita la participació i la informació dels ciutadans.

Complementary Content
${loading}