Cookiei buruzko oharra

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure cookie-politika.

Contenido principal

Teknologia-baliabideak

Bertan bertako arretaren kalitatea hobetzeko, hiru laguntzazko erreminta hartu dira kontuan: bertan bertako arreta antolatzeko eta kudeatzeko sistema dinamikoak, Aurretiko Hitzordua eta Informazio Pantailak (bakoitzak une honetan ezarpen eta banaketa maila desberdinak ditu). Horietatik, Tokiko Sarean gehien zabaldu dena lehenengoa da.

Bertan bertako arreta kudeatzeko sistema dinamiko hau honetan datza: funtzionarioek edozein bezero artatu dezakete (mahaitik mugitu gabe), zerbitzua eskatzen duten talde desberdinetatik eta hiritar bakoitzari, sartzean, zenbaki bat entregatu dakioke, behar duen izapidea eta hura kokatzen den postu desberdinak edozein izanda ere.

Sistemak honakoa eskaintzen du ere:

  • Sare osoko finkatutako estatistika datuak aurkeztea, Zerbitzuen Gutunetan hitzartutako helburuetako kudeaketa eta horiekiko asebetetze mailari buruzko informazioa emanez.
  • Benetako denboran, bertan bertako arretaren kudeaketa osoa edozein postutik ikustea: artatzearen zain dauden bezeroen kopurua; zain egoteko eta artatzeko batez besteko eta gehienezko denborak; jendea edo zerbitzu bakoitza artazen duen funtzionario bakoitzak burutzen dituen estandarrak.
  • Bertan bertako arretaren jarraipeneko hileko txostenak egin.

Bertan bertako arretako bulegoaren eta bere antolamenduaren ikuspuntutik, sistemak honako desberdintasuna egiten du: nolabait, nahiko azkar artatu daitezkeen zerbitzuko eskaerak (adibidez: 5 minutu baino gutxiago zain egotea) eta euren izaera eta edukia kontuan hartuta, artatzeko denbora luzeago behar duten eskaerak.

Hori dela eta, pixkanaka eraikiz joan da Gizarte Segurantzako bertan bertako arretaren kalitateko kontrol, jarraipen eta estandarren eta konpromisoen ezarpen adierazlea. Azken hura ezarri da ia TGSS eta INSS tokiko bulego guztietan.

Bertan bertako arreta on bat lortzeko funtsezko helburuetako bat, hiritarrari/bezeroari, ahal den neurrian, bere denbora Gizarte Segurantzarako ere oso garrantzitsua dela bermatzea (Herri Administrazioaren barruan erreferente bilakatu nahi duen Administrazio arin eta moderno gisa). Izan ere, hiritarrak bertan bertako arretaren kalitateari buruz adierazitako indizeen barruan, itxaron denboren ebaluazioa oso garrantzitsua da.

Baina gaur egun, aipatutako konpromisoa ez da nahikoa, baizik eta bertan bertako arretako bidea edo bide pertsonalizatua osatu egin behar da aukerako bideen eta jendearenganako arreta osatzen duten bideen bidez: Telefonozko Arretaren osoko Zerbitzua edo Egoitza Elektronikoa Internet bidez.

Contenido complementario
${loading}