Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Contenido principal

As oficinas de atención presencial

Nos últimos anos a Seguridade Social vén realizando un importante esforzo pola modernización das súas oficinas, tanto a nivel de Direccións Provinciais como da Rede Local. Este esforzo vénse financiando a través da amortización do patrimonio inmobiliario da propia Seguridade Social.

Froito desta renovación é a creación de Oficinas Integrais da Seguridade Social que responden aos estándares establecidos de calidade relativos á atención presencial como:

  • Sinalización homoxénea e imaxe corporativa.
  • Organización da oficina de cara ás necesidades do público (accesibilidade).
  • Mellora dos medios e soportes materiais de información.
  • Creación de áreas de espera de atención adecuadas.
  • Mellora dos estándares de seguridade e prevención laboral.
Contenido complementario
${loading}