S’ha creat a Avisos RED un apartat denominat COVID 19, on s’anirà publicant tota la informació actualitzada sobre aquest tema que pugui ser d’interès per a les vostres gestions com a usuari del Sistema RED.
11/11/2021: S’ha publicat a "Avisos RED" un avís amb informació relativa: "Errata instruccions modificacions afiliació Sistema RED. RDL 18/2021".
11/11/2021. S’ha publicat a "Avisos RED" un avís amb informació relativa: "Aclariment nous terminis de variacions i correccions de dades per a usuaris del Sistema RED.".
28/10/2021: S’ha publicat a "Avisos RED" un avís amb informació relativa: "Ampliació funcionalitat Assignació de Número de Seguretat Social: Treballadors amb NIE".
Sistema de Liquidació Directa
La Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS) ha treballat durant els últims anys en el Sistema de Liquidació Directa de cotitzacions a la Seguretat Social, el qual li permetrà adoptar un paper actiu en el procés de recaptació, passar d'un model d'autoliquidació a un model de facturació i proporcionar més informació sobre les cotitzacions a empreses i treballadors a través d'un model d'atenció personalitzat i multicanal.
Els objectius prioritaris del Sistema de Liquidació Directa són: minimitzar els errors, ja que la TGSS assumeix l'aplicació de les regles de cotització i contrasta les dades amb caràcter previ a la liquidació, i millorar la transparència i la forma de relació amb les empreses basada en un sistema plenament telemàtic en què s'elimina la necessitat d'actuacions presencials i en suport paper.
Aquest sistema suposa modificacions en el procediment actual d'intercanvi d'informació, tractament, estructura i format dels fitxers amb què els usuaris del Sistema RED es relacionen amb la TGSS.
Actualment hi ha disponibles els continguts següents: