Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Valore esta página
Valore este contenido

Presentación de solicitudes

Como se presentan?

As solicitudes presentaranse no modelo oficial de formulario. Os formularios de solicitude conteñen instrucións, para a súa cubrición, facilmente entendibles. Non obstante, se xurdise algunha dúbida, os funcionarios dos Centros de atención e información (CAISS) prestarán o asesoramento e a axuda necesarios para cubrilos e presentalos. Para iso, solicite cita previa mediante Sede electrónica da Seguridade Social ou no no teléfono 901 10 65 70  e  no  915 41 25 30.

¿Onde?

As solicitudes de prestacións, cuxa xestión está atribuída ao Instituto Nacional da Seguridade Social (INSS), serán tramitadas e resoltas:

  • Con carácter xeral, na Dirección Provincial do INSS onde se presente a solicitude.
  • Se se trata de prestacións por incapacidades laborais, na Dirección Provincial do INSS do domicilio do interesado.
  • Se o solicitante reside no estranxeiro, na Dirección Provincial do INSS da provincia onde se acrediten ou aleguen as últimas cotizacións en España.

Non obstante, poden ser presentadas en calquera rexistro oficial ou, se dispón de certificado dixital, na Sede Electrónica da Seguridade Social en Cidadáns.

Cando?

Complementary Content
${loading}