Servizo de atención telefónica
A Seguridade Social pon á súa disposición as súas liñas telefónicas a través das cales poderá recibir información e realizar diferentes trámites sen necesidade de desprazamentos e co compromiso de non deixarlle sen resposta, facilitar a información e datos solicitados en prazos mínimos e manter a confidencialidade.
Para manter a confidencialidade dos seus datos todos os informes ou documentos relativos a eles, enviaranse unicamente ao seu nome e ao domicilio que conste nos nosos ficheiros.
Para facilitar a comunicación ao realizar a chamada, teña á man a documentación necesaria para a súa consulta: DNI (Documento Nacional de Identidade), NAF (Número de afiliación), CCC (Código de Conta de Cotización) etc.
- É un teléfono común a todo o territorio nacional, no que se ofrece atención directa e personalizada, de luns a venres (non festivos), en horario ininterrompido de 9 a 20 horas.
-
Este servizo especializado de atención e información proporciona:
-
Información sobre requisitos, solicitudes, documentación, procedemento e trámites necesarios para acceder ou manter as prestacións do sistema da Seguridade Social, así como á normativa de aplicación nos diferentes supostos.
-
Orientación e axuda na utilización dos servizos electrónicos dispoñibles na Sede Electrónica e páxina web da Seguridade Social.
-
Información específica e particularizada sobre o trámite de expedientes e sobre as prestacións recoñecidas: resolución recaída, primeiros pagamentos, revalorización, complementos por mínimos, incompatibilidades e concorrencia de pensións, variacións e modificacións e importes.
- A través deste servizo pódese solicitar a Tarxeta Sanitaria Europea que se enviará, por correo postal, ao domicilio que conste nos ficheiros da Seguridade Social.
-
Ademais, facilítase a información sobre calquera tema de Seguridade Social relacionado coa xestión encomendada ao INSS.
- Por motivos de calidade e seguridade, a chamada poderá ser gravada. A Unidade ante a que se poden exercer os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición é a Secretaría Xeral do Instituto Nacional da Seguridade Social, Padre Damián, 4-6, 28036 Madrid.
-
Este teléfono estará dispoñible de Luns a Xoves entre as 09:00 h. e as 18:00 h. Os Venres entre as 09:00 h. e as 14:30 h. Agás festivos.
Proporcionarase información sobre os seguintes temas:
Opción 1 | Autorizado RED | |
---|---|---|
1,1 | Consulta empresa | Consultas relacionadas con inscrición, liquidación e actualizacións de empresa. |
1,2 | Autónomos/Empregados de fogar. | Consultas relacionadas con autónomos e empregados de fogar. |
1,3 | Xestión autorizado RED | Para calquera outro tipo de información, consulta ou incidencia na xestión do Sistema RED. |
1,4 | Instalación Software | Para consultas ou incidencias derivadas da instalación do Software. |
1,5 | Sede electrónica, Notificacións e Apoderamentos | Para solicitar información relacionada co Autorizado Red e os servizos na Sede Electrónica. |
1,6 | Partes IT INSS | Para incidencias con partes médicos de IT no Sistema RED ou Sistema de Liquidación Directa que corresponde ao INSS. |
Opción 2 | Tramitación, IVL e outros informes | |
---|---|---|
2,1 | NUSS/ Cambio de datos | Asignación de NUSS, comunicación e cambio de datos de contacto e cambio de datos persoais. |
2,2 | IVL | Solicitar un informe de Vida Laboral. |
2,3 | Outros informes | Solicitar informes da TGSS. |
Opción 3 | Autónomos, convenios especiais, artistas, fogar e agrarios | |
---|---|---|
3,1 | Autónomos | Información xeral de autónomos. |
3,2 | Convenios Especiais | Información xeral de Convenios Especiais |
3,3 | Artistas | Información xeral de Artistas. |
3,4 | Fogar | Información xeral de Fogar. |
3,5 | Agrarios |
Información xeral de Agrarios |
Opción 4 | Pagamentos, débedas, embargos e aprazamentos | |
---|---|---|
4,1 | Pagamentos e débedas | Consultas relacionadas con pagamentos e débedas |
4,2 | Pagamentos e aprazamentos |
Consultas relacionadas con pagamentos e aprazamentos. |
Opción 5 | Outras consultas | Información xeral sobre outros colectivos e materias non incluídos nas opcións anteriores. |
---|
Documentos | Descarga | Fecha |
---|---|---|
Configuración de Equipos Telefónicos | (PDF,17 KB) | 10/10/2016 |
Liña 900 20 22 22 *** de información sobre a prestación do Ingreso Mínimo Vital (IMV) (INSS)
É un teléfono sen custo para o usuario, común a todo o territorio nacional, no que se ofrece información xeral e personalizada sobre cuestións específicas da prestación do Ingreso Mínimo Vital (IMV), de luns a venres (non festivos), en horario de 09:00 a 14:30 horas.
Este servizo específico de atención e información do IMV proporciona:
- Información sobre requisitos, solicitudes, documentación, procedemento e trámites necesarios para acceder ou manter esta prestación, así como a normativa de aplicación nos diferentes supostos.
- Orientación e axuda na utilización dos servizos electrónicos, relacionados co IMV, dispoñibles na Sede Electrónica e páxina web da Seguridade Social.
- Información específica e particularizada sobre trámite de expedientes e sobre as prestacións de IMV recoñecidas: desde o momento da resolución, incluíndo todas as variacións e modificacións que poidan darse durante o período no que a prestación siga vixente e os trámites e comunicacións asociadas ao seu mantemento.
- Por motivos de calidade e seguridade, a chamada poderá ser gravada. A Unidade ante a que se poden exercer os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición é a Secretaría Xeral do Instituto Nacional da Seguridade Social, Padre Damián, 4-6, 28036 Madrid.