Telefonozko arreta zerbitzua
Gizarte Segurantzak bere telefono lineak jartzen ditu zure zerbitzura, informazioa jaso eta hainbat izapide horien bitartez egin ditzazun, mugitzeko beharrik izan gabe eta erantzunik gabe ez uzteko konpromisoarekin, eskatutako datuak gutxieneko epe baten barruan eskainiz eta konfidentzialtasuna gordez.
Zure datuen konfidentzialtasunari eusteko, horiei buruzko txosten edo dokumentu guztiak zure izenean eta gure fitxategietan jasotako helbidera bakarrik bidaliko dira.
Komunikazioa errazteko, deia egitean, zure kontsulta egiteko beharrezko dokumentazio guztia eskura eduki ezazu: NAN (Nortasun Agiri Nazionala), NAF (Afiliazio zenbakia), KKK (Kotizazio-kontuko Kodea), etab.
- Lurralde nazional osoan balio duen telefonoa da. Arreta zuzena eta pertsonalizatua ematen da astelehenetik ostiralera (jaiegunak ez badira) 9:00etatik 20:00etara, ordutegi jarraituan.
-
Hau eskaintzen da arreta eta informazio zerbitzu espezializatu honetan:
-
Gizarte Segurantzaren Sistemako prestazioak jasotzen hasteko edo horiek mantentzeko baldintzei, prestazio horien eskaerei, dokumentazioari, prozesuei eta beharrezkoak diren izapideei buruzko informazioa, eta kasu bakoitzean aplikatzen den araudia.
-
Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoan eta webgunean eskaintzen diren zerbitzu elektronikoen erabileraren gaineko orientazioa eta laguntza.
-
Espedienteak izapidetzeari eta onartutako prestazioei buruzko informazio zehatza eta bereizia: emandako ebazpena, lehen ordainketak, errebalorazioa, gutxienekoagatiko osagarriak, bateraezintasunak eta pentsioen konkurrentzia, aldaerak eta eraldaketak eta zenbatekoak.
- Zerbitzu honen bitartez, Europako Osasun Txartela eska daiteke. Ohiko posta bidez bidaliko da Gizarte Segurantzaren fitxategian ageri den helbidera.
-
Horrez gain, GSIN-i dagokion kudeaketarekin zerikusia duen Gizarte Segurantzaren arloko edozein gairi buruzko informazioa eskura daiteke bertan.
- Kalitate eta segurtasun arrazoiak direla eta, deia grabatu ahal izango da. Sarbide, zuzenketa, baliogabetze eta aurkaratze eskubideak Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalaren Idazkaritza Nagusiaren aurrean erabil daitezke, Padre Damián, 4-6, 28036 Madril.
-
Telefono hau Astelehenetik Ostegunera egongo da erabilgarri 9:00etatik 18:00etara. Ostiraletan, 9:00etatik 14:30era. Jaiegunetan izan ezik.
Ondorengo gaien inguruko informazioa eskainiko da:
1. aukera | RED baimenduna | |
---|---|---|
1.1 | Enpresaren kontsulta | Enpresaren Inskripzio, likidazio eta eguneratzeei buruzko kontsultak. |
1.2 | Autonomoak/Etxeko langileak. | Autonomoei eta etxeko langileei buruzko kontsultak. |
1.3 | RED baimenduaren kudeaketa | RED Sistemarekin erlazionatutako beste edozein motatako informazio eskaeretarako, kontsultetarako edo arazoetarako. |
1.4 | Softwarea instalatzea | Softwarea instalatzeari buruzko kontsultetarako edo haren ondoriozko gorabeheretarako. |
1.5 | Egoitza elektronikoa, Jakinarazpenak eta Ahalordetzeak | Egoitza Elektronikoan Red Baimenduari eta zerbitzuei buruzko informazioa eskatzeko. |
1.6 | GSINen ABE parteak | ABE mediku-agiriekin dauden gorabeherak Sistema RED-en edo GSIN-i dagokion Likidazio Zuzeneko Sisteman. |
2. aukera | Izapidetzea, LBT eta beste txosten batzuk | |
---|---|---|
2.1 | NUSS/ Datu-aldaketa | NUSS esleitzea, harremanetarako datuak jakinaraztea eta aldatzea eta datu pertsonalak aldatzea. |
2.2 | LBT | Lan-bizitzaren txostena eskatzea |
2.3 | Bestelako txostenak | Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiaren txostenak eskatzea. |
3. aukera | Autonomoak, hitzarmen bereziak, artistak, etxea eta nekazaritza | |
---|---|---|
3.1 | Autonomoak | Autonomoei buruzko informazio orokorra. |
3.2 | Hitzarmen Bereziak | Hitzarmen Bereziei buruzko informazio orokorra |
3.3 | Artistak | Artistei buruzko informazio orokorra. |
3.4 | Etxea | Etxeko informazio orokorra. |
3.5 | Nekazaritza |
Nekazariei buruzko informazio orokorra |
4. aukera | Ordainketak, zorrak, bahiturak eta gerorapenak | |
---|---|---|
4.1 | Ordainketak eta zorrak | Ordainketa eta zorrekin lotutako kontsultak |
4.2 | Ordainketak eta gerorapenak |
Ordainketa eta gerorapenei buruzko kontsultak. |
5. aukera | Bestelako kontsultak | Aurreko aukeretan sartzen ez diren beste kolektibo eta gaiei buruzko informazio orokorra. |
---|
Documentos | Descarga | Fecha |
---|---|---|
Tresneria Telefonikoen Konfigurazioa | (PDF,17 KB) | 10/10/2016 |
900 20 22 22*** linea Bizitzeko Gutxieneko Diru-sarreraren prestazioari buruzko doako informazioa lortzeko (BGD) (GSIN)
Erabiltzailearentzako kosturik gabeko telefono-zenbaki bat da, eremu nazional guztirako. Horren bidez, informazio orokorra eta pertsonalizatua eskaintzen da Bizitzeko Gutxieneko Diru-sarrera (BGD) prestazioaren alderdi espezifikoei buruz, astelehenetik ostiralera (jaiegunetan ez), 09:00etatik 14:30era.
BGDko arreta- eta informazio-zerbitzu espezializatu honetan hau eskaintzen da:
- Prestazioa jasotzen hasteko edo hura mantentzeko eskakizunei, prestazioaren eskaerei, dokumentazioari, prozedurei eta beharrezkoak diren izapideei buruzko informazioa, eta kasu bakoitzean aplikatzen den araudia.
- Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoan eta webgunean eskaintzen diren BGDrekin erlazionatutako zerbitzu elektronikoen erabileraren gaineko orientazioa eta laguntza.
- Informazio espezifikoa eta partikularra espedienteak izapidetzeari eta onartutako BGDren prestazioei buruz: ebazten den unetik, indarrean dagoen bitartean dauden aldaerak eta aldaketak barne, baita mantentzeari lotutako izapideak eta komunikazioak ere.
- Kalitate eta segurtasun arrazoiak direla eta, deia grabatu ahal izango da. Sarbide, zuzenketa, baliogabetze eta aurkaratze eskubideak Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalaren Idazkaritza Nagusiaren aurrean erabil daitezke, Padre Damián, 4-6, 28036 Madril.