Ajornaments de deutes
Informació general
Objecte: |
És un acte administratiu que sol·licita el deutor i mitjançant el qual s'autoritza el pagament dels deutes de Seguretat Social fora del termini reglamentari d'ingrés. |
---|---|
Subjecte: |
La persona responsable del pagament del deute. |
Impresos: |
|
Documentació: |
|
On tramitar-ho: |
Cal adreçar la sol·licitud a la Direcció Provincial de la Tresoreria General de la Seguretat Social, a l'Administració de la Seguretat Social o a la Unitat de Recaptació Executiva de la Seguretat Social en què l'empresari o el subjecte responsable del pagament té autoritzat el compte de cotització o, si no en té, on té el seu domicili. Si disposa d'un certificat digital, pot fer la sol·licitud a través del tràmit Ajornament per al pagament de deutes de la Seguretat Social, a la Seu Electrònica de la Seguretat Social. La sol·licitud es pot presentar a qualsevol dels llocs previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. |
Terminis: |
|
Efectes: |
S'hauran de complir les condicions següents: pagament de no ajornables, constitució de garanties i abonament de quotes corrents per tal que es produeixin els efectes següents:
|
Altres dades d'interès: |
|
- Ajornament per al pagament de deutes a la Seguretat Social
- App ISM a la teva butxaca
- Calendari laboral
- Certificats electrònics
- Consulta l’estat d’un informe sol·licitat
- Informe de la teva vida laboral
- Notificacions Telemàtiques
- Oficines de la Seguretat Social
- Pagament amb targeta de deutes de Seguretat Social
- Rectificació d'informe de vida laboral
- Registre d'Apoderaments
- Targeta Sanitària Europea