Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.

Contenido principal

Os recursos tecnolóxicos

Para a mellora da calidade da atención presencial véñense contemplando tres ferramentas de apoio: os sistemas dinámicos de ordenación e xestión da atención presencial, a Cita Previa e as Pantallas informativas (cada un con distintos niveis de implantación e distribución actualmente). Deles o máis extendido, con moita diferenza, na Rede Local é o primeiro.

Este sistema dinámico de xestión de atención presencial consiste en que os funcionarios poidan atender (sen moverse da súa mesa) a calquera cliente dos diferentes grupos de demanda de servizo e permiten entregar un número á entrada a cada cidadán independentemente do trámite que necesite realizar e a ubicación deste en distintos postos.

O sistema tamén permite:

  • Presentar datos estatísticos consolidados de toda a rede, informando sobre volumes de xestión e grao de cumprimento dos obxectivos comprometidos nas Cartas de Servizos.
  • Visualizar en tempo real dende calquera posto da rede toda a xestión da atención presencial: volume de clientes que están a esperar ser atendidos; tempos medios e máximos de esperas e de atención; que estándares realiza cada funcionario que atende ao público ou cada servizo.
  • Elaborar informes mensuais de seguimento da atención presencial.

Dende o punto de vista da oficina de atención presencial e a súa organización, o sistema distingue entre demandas de servizo que poden ser atendidas con relativa rapidez (por ex. menos de 5 minutos de tempo de espera) e demandas que requiren, pola súa natureza e contido, empregar un maior tempo para ser atendidas.

Por iso este sistema foise constituíndo progresivamente no indicador fundamental no control, seguimento e establecemento de estándares e compromisos de calidade na atención presencial na Seguridade Social estando implantado de forma maioritaria nas oficinas locais da TGSS e do INSS.

Un dos obxectivos fundamentais para lograr unha boa atención presencial é garantir ao cidadán/cliente, na medida que sexa posible, que o seu tempo é tamén moi importante para a Seguridade Social (como Administración áxil e moderna que aspira a ser referente dentro da Administración Pública). Xa que dentro dos índices de percepción polo cidadán da calidade na atención presencial ten gran importancia a avaliación dos tempos de espera.

Pero este compromiso non basta, no mundo actual, senón que a denominada canle de atención presencial ou personalizada debe ser completada mediante o establecemento de canles alternativas e complementarias de atención ao público: Servizo de Atención Telefónica integral ou a Sede Electrónica a través de Internet.

Contenido complementario
${loading}