Gizarte Segurantzak bere telefono lineak jartzen ditu zure zerbitzura, informazioa jaso eta hainbat izapide horien bitartez egin ditzazun, mugitzeko beharrik izan gabe. Ildo horretatik, honako konpromisoak hartzen ditu: Erantzunik gabe ez uztea, eta informazioa eta eskatutako datuak ahalik eta epe txikienean eta konfidentzialtasun osoz ematea.
901 16 65 65 linea, Pentsioei eta beste prestazio batzuei buruzkoa (INSS)
Gizarte Segurantzako bulegoen eta beste zentro batzuen lineak
Zure datuen konfidentzialtasunari eusteko, horiei buruzko txosten edo dokumentu guztiak zure izenean eta gure fitxategietan jasotako helbidera bakarrik bidaliko dira.
Emandako datuak gure datu-baseetan gordetakoekin bat ez badatoz, inprimaki bat bidaliko dizugu (helmugan frankeatzeko), bertan, zure datuak egunera ditzazun. Zure nortasuna egiaztatu ondoren, eskatutako informazioa helaraziko dizugu.
Komunikazioa errazteko, deia egitean, zure kontsulta egiteko beharrezko dokumentazio guztia eskura eduki ezazu: DNI (Nortasun Agiri Nazionala), NAF (Afiliazio zenbakia), CCC (Kotizazio Kontuaren Kodea) etab.