La impressió dels documents de cotització corre a càrrec de l'usuari autoritzat al Sistema
RED . A l'annex V de la Resolució de la Direcció General d'aquesta Tresoreria de la Seguretat Social (
BOE de 7 de juny de 1995), es determinen els principis que regeixen el procediment d'impressió de manera que els documents obtinguts tinguin la validesa necessària, de forma similar als que s'han obtingut pel procediment convencional aliè al Sistema RED.
L'aspecte més destacat d'aquest punt fa referència al subministrament, per la
TGSS , dels elements de contrast i control necessaris en línia amb allò establert a l'article 45, punt 5è de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (BOE del 27 de novembre). En el cas del sistema RED, aquests elements de control són el que s'anomena
empremtes o segells electrònics, que s'emeten al final de període de recaptació o abans d'aquest termini a petició de l'usuari.
D'acord amb la norma esmentada més amunt, els documents per imprimir han d'incloure aquests segells electrònics i també un text concret, on el titular de l'autorització certifica que el que s'ha imprès correspon a les dades originals. En el cas dels documents de cotització, el programa de la TGSS en facilita la impressió respectant els requisits indicats al paràgraf anterior.
Per tant, l'usuari té a la seva base de dades tots els elements necessaris per imprimir un TC2 tantes vegades com vulgui.