En el servei per a l’atenció a l’Autoritzat RED, CASIA (Coordinació, Atenció i Suport Integral a l’Autoritzat RED) s’han implementat nous controls dirigits a garantir la qualitat de les Dades complementàries comunicades, evitant d’aquesta manera l’obertura de casos amb informació insuficient o errònia que precisin la sol·licitud de nova informació el que suposa un retard en la seva resolució.
Els controls establerts es basen en l’obligatorietat d’emplenar determinades dades complementàries en funció del tipus de cas, matèria, categoria i subcategoria, les correspondències entre ells i les validacions de format. A més, en els casos de tipus Tràmit es mostrarà una única línia per informar dades complementàries, de manera que es possibiliti l’arxiu automàtic de la documentació a l’expedient electrònic corresponent al CCC/NAF.
Per consultar les Dades complementàries que s’han d’informar en cada cas, podeu consultar el Manual para la utilización del servicio CASIA que s’ha publicat a la pàgina web de la Seguretat Social en la ruta següent: Informació Útil/Sistema RED/CASIA: Coordinació, Atenció i Suport Integral a l’Autoritzat RED/Manuals i Divulgació. No obstant això, es recomana aportar el major nombre de dades de què es disposi.