Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga una mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal.


Cartes de servicis

Les Cartes de Serveis són documents escrits que constitueixen un instrument a través del qual la Tresoreria General de la Seguretat Social, l'Institut Nacional de la Seguretat Social i l'Institut Social de la Marina informen els ciutadans sobre els servicis que tenen encomanats i sobre els compromisos de qualitat en les seues prestacions, així com dels drets dels ciutadans i usuaris en relació amb estos servicis.

El Reial Decret 951/2005, de 29 de juliol, pel que s'estableix el marc general per a la millora de la qualitat a l'Administració General de l'Estat, regula els aspectes bàsics de mesures dirigides a l'impuls de la qualitat, i entre les que es troben les Cartes de Servicis com a factors de millora de qualitat responent a les necessitats de la societat en general i dels ciutadans en particular. En aquestos documents, la Seguretat Social manifesta públicament els seus compromisos en la gestió dels servicis que presta d'acord amb els principis de transparència i responsabilitat, facilitant la participació i la informació dels ciutadans.

Complementary Content
${loading}