Aviso Cookies

Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. Se continúa navegando está a dar o seu consentimento para a aceptación das mencionadas cookies e a aceptación da nosa política de cookies. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal.


Cartas de servizos

As Cartas de Servizos son documentos escritos que constitúen un instrumento a través do cal a Tesourería Xeral da Seguridade Social, o Instituto Nacional da Seguridade Social e o Instituto Social da Mariña informan aos cidadáns sobre os servizos que teñen encomendados e sobre os compromisos de calidade nas súas prestacións, así como dos dereitos dos cidadáns e usuarios en relación con estes servizos.

O Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado, regula os aspectos básicos de medidas dirixidas ao impulso da calidade, e entre as que se atopan as Cartas de Servizos como factores de mellora de calidade respondendo ás necesidades da sociedade en xeral e dos cidadáns en particular. Nestes documentos, a Seguridade Social manifesta publicamente os seus compromisos na xestión dos servizos que presta de acordo cos principios de transparencia e responsabilidade, facilitando a participación e a información dos cidadáns.

Complementary Content
${loading}