Avís Cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les cookies esmentades i l’acceptació de la nostra política de cookies. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal.


Ajuda

Resolució de pantalla

Estes pàgines han sigut dissenyades per la seua correcta visualització en un monitor amb la resolució ajustada a 800 per 600 pixels o major, i amb 256 colors (8 bits).

Presentació de la web

La web de la Seguretat Social mostra les característiques següents:

  • Conté una estructura de continguts i un sistema de navegació que garanteixen a l'usuari accessibilitat i facilitat d'ús.
  • Permet accedir al contingut cercat per diferents rutes de navegació.
  • Una part important de la informació està agrupada i orientada a distints perfils d'usuaris, com per exemple: treballadors, pensionistes i empresaris. treballadors, pensionistes i empresaris.
  • En tots els llocs es mostra la ruta de navegació que ha seguit l'usuari.
  • Existeixen continguts traduïts a diferents idiomes (anglés, francés, castellà, català, gallec, èuscar i valencià), als quals es pot accedir elegint qualsevol de les opcions del desplegable facilitat en l'angle superior dret del Web.

Estructura de la web

[D]

Aquesta imatge mostra la pàgina principal de la web de la Seguretat Social dividida en cinc parts que es descriuen en la llegenda inferior.


[1] Capçalera: composta per: el logotip del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, el qual enllaça amb la Web del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social; diferents opcions que intenten servir d'ajuda en la navegació per la Web; un enllaç al contingut referent a "Informació lingüística"; un desplegable per a la selecció de la llengua de navegació i un buscador.

[2] Menú superior de navegació: amb enllaços directes a distintes seccions.

[3] Accés a informació orientada a tres perfils: Treballadors, Pensionistes i Empresaris.

[4] Panell central de pestanyes: "Novetats", "Informació útil" i "El més visitat”.

[5] Lateral dret: amb icones destacades i secció "A un clic”.

[6] Icones destacades: amb accés directe a les Revistes de la Seguretat Social.

[7] Icones institucionals: es mostren icones de caràcter institucional, amb accés directe al lloc web que representen.

[8] Peu de pàgina: concebuda com a àrea participativa, on es disposa de l'Avís Legal del lloc Web, l'accés a la subscripció de les fonts RSS i es mostren els diferents logotips d'accessibilitat.

Principals seccions

  • Buscador simple i buscador avançat: presenten la possibilitat de multillenguatge.
  • Mapa Web: mostra com estan distribuïts els continguts del portal.
  • FAQ i Consultes: seccions que servixen per a respondre o plantejar qüestions relatives als continguts del Web.
  • Calendari laboral: mostra les festes nacionals, autonòmiques i locals de l'any actual.
  • Adreces i telèfons: facilita les dades de contacte (telèfon, adreça i mapa d'ubicació) de les diferents entitats de la Seguretat Social (administracions, unitats de recaptació executives, oficines de registre, |etc.).
  • El més visitat: mostra els continguts amb un major nombre de visites del Web.
  • A un clic: Àrea integrada per enllaços a continguts ubicats en la Seu Electrònica (Cita prèvia per a pensions i prestacions, Perfil de contractant i Targeta sanitària europea) o a continguts o servicis localitzats en la Web.
  • Informació relacionada en pàgines anteriors: es mostren enllaços que permeten accedir a pàgines que pel seu contingut poden ser d'interés.

A més, hi ha seccions específiques que possibiliten realitzar els tràmits i gestions de l'usuari amb la Seguretat Social i evitar així el desplaçament a les oficines:

  • Seu Electrònica: on s'inclouen tots els tràmits que l'usuari pot fer telemàticament amb la Seguretat Social.
  • Formularis i models: on l'usuari pot trobar els formularis o models de sol·licitud disponibles al Web.
  • Tràmits i gestions: secció que mostra a l'usuari els passos que ha de seguir per a fer els tràmits i les gestions amb la Seguretat Social.
  • Sistema RED : servici que oferix la TGSS a empreses per a l'intercanvi d'informació i documents per mitjans telemàtics.
  • Perfil del contractant i subhastes i concursos de béns: on apareix informació sobre licitacions convocades, subhastes i compra/venda d'immobles.
Complementary Content
${loading}