Avís Cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d’usuari. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les cookies esmentades i l’acceptació de la nostra política de cookies. Les cookies no s’utilitzen per recollir informació de caràcter personal.

Valori aquesta pàgina
Valori aquest contingut

Ajuda

Resolució de pantalla

Aquestes pàgines han estat dissenyades per a una correcta visualització en un monitor amb la resolució ajustada a 800 per 600 pícsels o major, i amb 256 colors (8 bits).

Presentació del web

El lloc web de la Seguretat Social té les característiques següents:

  • Conté una estructura de continguts i un sistema de navegació que en faciliten l'accés i l'ús.
  • Permet accedir al contingut que es vol cercar per diferents rutes de navegació.
  • Una part important de la informació està agrupada i orientada segons els diferents perfils d'usuaris, com ara treballadors, pensionistes i empresaris. treballadors, pensionistes i empresaris
  • A tots els llocs es mostra la ruta de navegació que ha seguit l'usuari.
  • Hi han continguts traduïts a diferents llengües (anglès, francès, castellà, català, gallec, basc i valencià) als quals es pot accedir elegint qualsevol de les opcions en el menú desplegable que es facilita a l'angle superior dret de la web.

Estructura del web

[D]

Aquesta imatge mostra la pàgina principal del lloc web de la Seguretat Social dividida en cinc parts, que es descriuen a la llegenda inferior.


[1] Capçalera: formada per: el logotip del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, el qual enllaça amb el Web del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social; diferents opcions que intenten servir d'ajuda en la navegació pel Web; un enllaç al contingut referent a "Informació lingüística"; un desplegable per a la selecció de la llengua de navegació i un cercador.

[2] Menú superior de navegació: amb enllaços directes a diferents seccions.

[3] Accés a informació orientada a tres perfils: Treballadors, Pensionistes i Empresaris.

[4] Tauler central de pestanyes: “Novetats", "Informació útil" i "El més visitat”.

[5] Lateral dret: amb icones destacades i secció "A un clic".

[6] Icones destacades: amb accés directe a les Revistes de la Seguretat Social.

[7] Icones institucionals: es mostren icones de caràcter institucional, amb accés directe al lloc web que representen.

[8] Peu de pàgina: concebuda com a àrea participativa, on es disposa de l'Avís Legal del lloc Web, l'accés a la subscripció de les fonts RSS i es mostren els diferents logotips d'accessibilitat.

Principals seccions

  • Cercador simple i cercador avançat: presenten la possibilitat de multillenguatge.
  • Mapa Web: mostra com estan distribuïts els continguts del portal.
  • FAQ i Consultes: seccions que serveixen per respondre o plantejar qüestions relatives als continguts del Web.
  • Calendari laboral: mostra les festes nacionals, autonòmiques i locals de l'any en curs.
  • Adreces i telèfons: facilita les dades de contacte (telèfon, adreça i mapa d'ubicació) de les diferents entitats de la Seguretat Social (administracions, unitats de recaptació executives, oficines de registre, |etc.).
  • El més visitat: mostra els continguts amb un major nombre de visites del Web.
  • A un clic: Àrea integrada per enllaços a continguts ubicats a la Seu Electrònica (Cita prèvia per a pensions i prestacions, Perfil de contractant i Targeta sanitària europea) o a continguts o serveis localitzats al Web.
  • Informació relacionada en pàgines anteriors: es mostren enllaços que permeten accedir a pàgines que pel seu contingut poden ser d'interès.

A més, hi ha seccions específiques que possibiliten fer els tràmits i les gestions de l'usuari amb la Seguretat Social, i evitar així desplaçaments a les oficines:

  • Seu Electrònica: on s'inclouen tots els tràmits que l'usuari pot fer telemàticament amb la Seguretat Social.
  • Formularis i models: on l'usuari pot trobar els formularis o models de sol·licitud disponibles al Web.
  • Tràmits i gestions: secció que mostra a l'usuari els passos que ha de seguir per fer els tràmits i les gestions amb la Seguretat Social.
  • Sistema RED : servei que ofereix la TGSS a empreses per a l'intercanvi d'informació i documents per mitjans telemàtics.
  • Perfil del contractant i subhastes i concursos de béns: on apareix informació sobre licitacions convocades, subhastes i compra/venda d'immobles.
Complementary Content
${loading}