EXHIBICIÓN DOS SEGUINTES DOCUMENTOS EN ORIXINAL E EN VIGOR:
1. Españois:
DNI do solicitante, do outro proxenitor/a, adoptante ou acolledor/a permanente ou preadoptivo e dos fillos ou menores polos que se solicita a prestación que cumprisen 14 anos.
2. Estranxeiros:
Cidadáns da UE, EEE ou Suíza:
-
Certificado de rexistro de cidadán da Unión ou Certificado do dereito a residir con carácter permanente, xunto con pasaporte ou documento de identidade en vigor (arts.7.1 e 10.1
RD 240/2007, do 16 de febreiro).
Membros da familia dun cidadán da UE, EEE ou Suíza que non ostenten a nacionalidade dun destes Estados:
-
Tarxeta de residencia de familiar de cidadán da Unión ou resgardo acreditativo da presentación da solicitude da tarxeta (arts. 8 e 10.3 do RD 240/2007, do 16 de febreiro).
Non nacionais da UE, EEE ou Suíza que residan en territorio nacional:
- Tarxeta de identidade de estranxeiro (TIE) para os solicitantes, outros proxenitores e causantes ou autorización de residencia temporal ou permanente, segundo proceda.
- Solicitude da tarxeta ou autorización de residencia, para fillos nacidos en España de non nacionais da UE, EEE ou Suíza.
- Número de identidade de estranxeiro (NIE) en todos os supostos.
Residentes no estranxeiro:
- Número de identificación de estranxeiro (NIE) se o posúe.
PRESENTACIÓN DOS SEGUINTES DOCUMENTOS EN ORIXINAL E EN VIGOR E FOTOCOPIAS COMPULSADAS OU COPIAS PARA PROCEDER Á SÚA COMPULSA:
3. Certificado de empadroamento de beneficiarios e causantes (só nos supostos previstos no
RD 523/2006, do 28 de abril).
4. Libro de familia ou Certificado en extracto das partidas de nacemento dos fillos, expedido polo Rexistro Civil correspondente.
5. Xustificante de ingresos. Deberá presentar, no seu caso, a documentación que acredite o nivel de rendas indicado na solicitude.
Só se se atopa nalgunha destas situacións:
6. Nos supostos de separación xudicial ou divorcio:
- Sentenza xudicial que acredite estas situacións ou documento polo que se establece a garda e custodia dos fillos e
- Declaración de se obtivo do seu cónxuxe a prestación de asignación familiar por fillo a cargo despois da data de separación ou divorcio, en caso de cambio de titular.
7. No suposto de separación de feito ou se a separación ou o divorcio están en trámite:
-
Copia dilixenciada polo Xulgado da demanda de separación ou divorcio ou,
-
Copia da denuncia de abandono do fogar familiar ou,
-
Convenio regulador selado e dilixenciado polo Xulgado ou,
-
Testemuño da aprobación xudicial das medidas provisionais nas que se acorde a garda e custodia.
8. No suposto de parellas de feito nas que non exista convivencia:
- Documento xudicial que atribúa a garda e custodia dos fillos comúns a un determinado proxenitor ou a ambos de forma compartida.
9. No suposto de tutela, garda, curadoría ou acollemento de menores ou maiores con discapacidade:
-
Resolución xudicial mediante a que se constitúa a tutela/curadoría ou
-
Documento expedido pola Entidade Pública que ten atribuída a protección de menores ou incapacitados, que acredite o acollemento do menor ou incapacitado ou
-
Auto xudicial que encomende a garda e custodia.
10. No suposto de fillos con discapacidade ou en trámite de recoñecemento:
-
Título de discapacidade, expedido polo
IMSERSO ou organismo competente da Comunidade Autónoma ou xustificante de telo solicitado.
11. No suposto de:
-
Solicitantes cuxos fillos residan nalgún Estado membro da UE,
EEE ou de Suíza, o formulario E-401 "Certificación relativa á composición da familia con vistas á concesión de prestacións familiares", cuberto polo organismo competente do país de residencia dos fillos.
- Convenio cun país, certificado da composición familiar expedido pola autoridade competente do país de residencia dos fillos.
- Solicitantes marroquís por fillos que residen en Marrocos, certificado da Caixa Nacional de Seguridade Social de Marrocos sobre se o cónxuxe percibe prestacións familiares polos fillos relacionados na solicitude así como sobre a actividade laboral deste e dos fillos maiores de 16 anos, indicando, en caso afirmativo, os ingresos (formulario E/M-14).
12. No suposto de familia numerosa, "título de familia numerosa".
13. No suposto de orfos absolutos, certificado de defunción, se non te pensión de orfandade.
14. Nos supostos de menor non emancipado, documento que xustifique a relación do solicitante co menor non emancipado.
Esta documentación pode presentarse en calquera dos Centros de Atención e Información da Seguridade Social.