Partes de Altas e Baixas de Incapacidade Temporal
Esta funcionalidade permite a remisión ao Instituto Nacional da Seguridade Social e/ou ás Mutuas de Accidente de Traballo e Enfermidade Profesional (AT e EP) que colaboran na xestión da prestación económica de Incapacidade Temporal derivada de Continxencias Comúns e Continxencias de AT e EP, dos partes de alta e baixa médica tanto derivados de continxencias comúns como de continxencias profesionais, e tamén os partes de confirmación.
O envío de documentos médicos mediante este sistema require completar o trámite obrigatorio previsto no artigo 2 do Real decreto 575/97, do 18 de abril, polo que se regulan determinados aspectos de xestión e control da prestación económica da Seguridade Social por incapacidade temporal.
Polo tanto, os partes remitidos mediante o Sistema RED, e validados e aceptados polo INSS, dispensarán ás empresas do trámite de presentación vía papel deste documento ante calquera CAISS ou Dirección Provincial do INSS, producindo o envío mediante ficheiro informático os mesmos efectos que se se presentaran en papel.
O envío dos partes realízase a través da WinSuite32 e por un procedemento semellante ao descrito para a cotización, os ficheiros sonlle remitidos á TGSS a través de Internet. Trátanse na TGSS e o usuario recibe notificación verbo da aplicación dos movementos que enviou.
Esta modalidade está dispoñible as 24 horas do día.