Alta, baixa e variación de datos no Réxime Xeral da Seguridade Social
Información Xeral
Obxecto: |
A alta, a baixa e as variacións de datos son comunicacións obrigatorias que deben facerse á Seguridade Social para informar sobre o comezo da actividade laboral dun traballador, sobre o cesamento nesta ou sobre as modificacións de datos identificativos e laborais dos traballadores afiliados á Seguridade Social. |
---|---|
Suxeitos: |
Está obrigado o empresario a solicitar a alta, a baixa e a comunicar as variacións de datos de todos os seus traballadores. Esta obriga pódea asumir, de mutuo acordo, o traballador que realice unha actividade laboral inferior a 60 horas ao mes por empregador. |
Impresos: |
|
Onde tramitalo: |
|
Prazos: |
Solicitude da Alta:
Solicitude da Baixa:
Variación de datos:
|
Efectos: |
Alta:
Baixa:
|
Outros datos de interese: |
Os empresarios están obrigados a comunicar a alta, a baixa ou a variación de datos dos traballadores que presten servizos na súa empresa. En caso de non facelo poderá facelo o traballador directamente na Tesourería Xeral da Seguridade Social. |